„Nunta" dezvoltata pentru clientul Vodafone a caștigat Grand Prix la categoria "Events", Golden la categoria „Digital Campaigns" si Silver la categoria „Integrated Communication Campaigns". Campaniile „Cerebel" si „Chivu" dezvoltate pentru acelasi client au castigat cate un Grand Prix la categoriile „Digital Campaigns" si „Public Relations".
Campania „Noul Rom" a confirmat și la aceasta competiție dupa extraordinarul succes de la Cannes si a obținut Grand Prix la categoria "Integrated Communication Campaigns", Golden la „Public Relations" si Silver la „Direct Campaigns".
„Ne bucuram foarte tare pentru ca brandul cu care am luat cele mai multe premii este Vodafone, pe care il construim impreuna cu clientul de aproape 6 ani. Aceste premii sunt cu atat mai valoroase cu cat ne valideaza direcția integrata, multi-channel, in care abordam campaniile pentru clienții nostri. Vorbim de un nou tip de comunicare, de secol 21, in care consumatorul participa activ si in care campaniile se petrec in timp real. Este bine ca la Golden Drum anul acesta au fost premiate campaniile integrate, dificile, elaborate si cu multa munca in spate", spune Adrian Botan, Creative Partner McCann Erickson.
„Suntem foarte bucurosi ca aceasta serie de premii ce culmineaza cu supremul Brand Grand Prix confirma inca o data o strategie de comunicare bazata pe o platforma de brand coerenta si inovatoare, articulata in mod consecvent prin execuții deosebit de creative si relevante in egala masura. Mulțumesc echipei Vodafone pentru pasiunea si efervescența pe care le daruiesc brandului in fiecare zi, cat si pentru dorința obsesiva de a aduce mereu un plus de valoare clienților noștri. Facem o echipa extraordinara cu McCann si suntem fericiți ca aceste premii confirma si la nivel internațional munca inteligenta si creativa depusa pentru construirea acestui brand", a spus Romina Tazlaoanu, Associate Director, Advertising, Vodafone Romania.