- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Exista un razboi tacit intre optimizarea SEO si optimizarea ratei de conversie. SEO presupune realizarea unui site accesibil pentru motorul de cautare in scopul imbunatatirii pozitiilor in SERP. Pe de alta parte, optimizarea ratei de conversie este arta de a imbunatati indicatorii de user experience pentru a obtine conversii mai mari.
Foarte putine site-uri pot sa combine cu succes cele doua discipline. Secretul este sa folosesti optimizarea SEO pentru a imbunatati rata de conversie. In teorie, pare foarte simplu. In practica, este nevoie de multa munca si know-how. Daca detii un business online, poti sa afli singur toate informatiile necesare participand la cursuri SEO Bucuresti.
Iata cateva dintre strategiile despre care vei afla in cadrul unor astfel de cursuri.
Foloseste neurodesign pentru a imbunatati experienta utilizatorilor
Notiunea de „neurodesign” descrie modalitatea de a crea lucruri care pot fi asimilate mult mai usor de creierul uman. Este o modalitate foarte buna de a imbunatati experienta utilizatorilor prin intermediul a trei metrici: timpul petrecut pe site, fidelizarea utilizatorilor si reducerea ratei de respingere. In urma acestor cursuri de SEO ce se tin in Bucuresti vei afla ca toate acestea imbunatatesc pozitiile in Google.
De asemenea, meta tagurile trebuie sa fie concepute si pentru utilizatori, nu doar pentru motorul de cautare. Adauga cuvinte cheie intr-un mod firesc si foloseste fraze care sa atraga atentia utilizatorilor si vei observa o imbunatatire a conversiilor.
Foloseste videoclipuri si elemente vizuale pentru a creste timpul petrecut pe site
Timpul pe care vizitatorii tai il petrec pe site este crucial pentru succesul site-ului. Cu cat acestia petrec mai mult timp, cu atat vei avea pozitii mai bune in Google. In medie, un timp excelent este peste 2 minute, intre 30 secunde si 2 minute este bun, iar sub 30 secunde este slab.
Unul dintre trucurile despre care se va vorbi si in cadrul cursurilor de SEO este sa incluzi elemente vizuale pe site.
Imbunatateste viteza de incarcare a paginii
Desi viteza de incarcare a site-ului influenteaza in mod direct strategia SEO, acesta este un aspect care tinde sa fie si foarte subapreciat. Viteza de incarcare a paginii contribuie masiv la scaderea ratei de respingere. Majoritatea vizitatorilor nu au rabdarea necesara pentru a astepta prea mult ca un site sa se incarce. Dar cat de mult inseamna prea mult? Ca sa iti faci o idee, aproximativ 53% dintre utilizatorii de mobile nu asteapta mai mult de 3 secunde! De aceea, este imperativ sa verifici modul in care site-ul tau raspunde la comenzi si sa imbunatatesti viteza de incarcare.
In cadrul acestor cursuri de SEO Bucuresti vei afla mai multe despre acest subiect, precum si care sunt tool-urile pe care le poti folosi in acest sens.
Foloseste cuvinte cheie long-tail
Utilizatorii cauta lucruri specifice si, de obicei, interogarile de cautare contin mai multe cuvinte. De aceea, este important sa folosesti cuvinte cheie long-tail pentru a le oferi ceea ce cauta si, in acelasi timp, sa-ti imbunatatesti pozitia in Google.
Spre exemplu, daca detii un magazin de haine pentru femei si livrezi doar in Capitala, poti sa folosesti un long tail mai putin competititv, precum „haine femei Bucuresti”. Este mult mai specific decat "haine" sau "haine femei", iar competitia este mai mica. Exista nenumarate tool-uri pe care le poti folosi pentru a dezvolta cea mai buna strategie de cuvinte cheie pentru business-ul tau, dar mai multe vei afla in cadrul cursurilor de SEO.
Evenimente București 21 februarie 2019... Evenimente București 22 februarie 2019...