Unele dintre cele mai interesante si de actualitate studii prezentate la IAB Forum 2013 vizeaza:
- ”Life on Digital Planet Brand”, studiu prezentat de GfK – proiectul demonstreaza impactul mediului digital asupra obiectivelor de brand si analizeaza modul in care marketerii se pot folosi de online pentru a creste awareness-ul anumitor branduri sau pentru a schimba perceptii in legatura cu altele; prin compararea a trei campanii diferite, studiul GfK evalueaza contributia mediului online intr-un mix de comunicare;
- Informatii despre comportamentul utilizatorului roman de Internet, studiu realizat in premiera la noi de catre Gemius; studiul prezinta date despre: comunitatea de utilizatori de Internet din Romania, profilul utilizatorului roman care navigheaza online, frecventa de folosire a Internetului, un top al celor mai populare site-uri s.a.;
- Utilizarea Paid, Owned & Earned Media in procesul de branding, studiu prezentat de MediaDirection; studiul face o analiza a noului ecosistem comunicational si evidentiaza modalitatile in care marketerii se pot folosi de media pentru a ajunge la consumatori.
. IAB Forum Romania va avea trei sectiuni principale de discutii si prezentari, pentru a oferi o perspectiva de 360 de grade asupra industriei digitale locale: content, context si tehnologie in mediul online.
In sectiunea de content, se va discuta despre storytelling in online si importanta continutului in mediul digital. Sectiunea de context va avea in vedere factorii determinanti pentru a atrage un utilizator in online si pentru a-i crea acestuia o experienta pozitiva de navigare. In sectiunea de tehnologie, vor fi prezentate cele mai noi tendinte in online – utilizarea tehnologiilor mobile in publicitatea digitala. Prezentarile vor aduce insight-uri valoroase despre tehnologiile mobile si folosirea lor in relatia dintre brand si consumatori.
Printre speakerii editiei de anul acesta se numara Yannis Piperakis (Business Unit Director, OgilvyOne Greece), Caroline Henne (Director for Digital Market Intelligence in CEE-META, GfK), Cristina Bazavan (Blogger), Stefan Chiritescu (Innovations Director, BBDO), Raluca Barbu (Marketing Specialist, Piraeus Bank), Marius Ursache (Chief Creative Officer, Grapefruit), Vasile Alboiu (Creative Director, SeniorHyper), Gabriel Patru (Integrated Communications Manager, MediaDirection, BBDO) & Lacramioara Loghin (Managing Director, Exact Cercetare si Consultanta), Mihai Pocorschi (Co-founder & CEO, moBuy Solutions), Krystyna Bebenek (Audience Research Product Manager, Gemius) s.a.
”Ne bucuram foarte mult ca anul acesta avem mai multi speakeri din Romania la IAB Forum. Speram ca acest lucru sa dea evenimentului o mai buna identitate locala. De asemenea, vrem ca editia de anul acesta sa dea industriei mai multa incredere in expertiza, fortele si resursele proprii”, a declarat Ioana Anescu, Director Executiv IAB Romania si membru in board-ul IAB Europe.
IAB Forum este un eveniment dedicat sustinerii unei dezvoltari durabile a industriei de publicitate online din Romania. Ca in fiecare an, IAB Forum isi propune sa transmita informatii relevante pentru specialistii interesati sau cei care activeaza in domeniu, oferind, in acelasi timp, si un cadru calitativ de networking pentru acestia.
Inscrierile la eveniment in regim early-bird sunt disponibile pana la data de 20 septembrie – taxa de participare este de 40 de euro pentru non-membri si 30 de euro pentru membrii IAB Romania.
Mai multe informatii despre program si detalii despre eveniment pot fi accesate pe site-ul www.iabforum.ro. Sponsorii evenimentului in acest an sunt Microsoft, Gemius si Piraeus Bank, iar parteneri traditionali – Hostway, MakeSense PR, Communiuue si Momobi.