Potrivit datelor publicate de Biroul Roman de Audit al Tirajelor, in perioada octombrie-decembrie 2010, vanzarile medii pe aparitie ale publicatiei s-au majorat cu 58%, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2009, pana la 46.316 de exemplare, in medie pe aparitie. Comparativ cu trimestrul trei din 2010, „Saptamana Financiara" a avut o crestere de 166%.
Raportat la celelate publicatii de pe piata, volumul vanzarilor Saptamanii Financiare a fost de trei ori mai mari decat ale principalul concurent si duble fata de suma vanzarilor tuturor celorlalte reviste cu profil economic de pe piata.
Rezultatele coroborate ale Saptamanii Financiare si ale cotidianului Fin.ro (Financiarul) confirma faptul ca Intact Media Group este principalul furnizor de continut economic din presa romaneasca.
Potrivit datelor BRAT, in trimestrul patru din 2010, vanzarile Fin.ro (Financiarul) s-au majorat cu 1,5% fata de T3 2010, iar comparativ cu 2008, vanzarile medii pe aparitie din 2010 s-au majorat cu aproape 77%. Astfel, Fin.ro (Financiarul) este singurul ziar de business care a reusit sa-si majoreze vanzarile medii zilnice in ultimii trei ani. Vanzarile medii zilnice s-au majorat cu 42% in 2010 comparativ cu anul anterior, dupa ce in 2009 au avut un avans de 24% comparativ cu 2008.