Editia de anul acesta a IAB Forum Romania imbina know-how specific local cu studii internationale din domeniu. Astfel, vor fi prezentate mai multe studii de caz, cercetari si proiecte derulate la nivel intern, precum si exemple internationale de succes, care sustin aportul publicitatii online in conceperea strategiei de brand.
Principalele subiecte abordate in cadrul evenimentului vizeaza:
- Puterea contentului in era digitala – storytelling-ul in online si cum se fac strategiile de continut;
- Cum s-a transformat contextul de comunicare prin evolutia tehnologiilor si a mediului digital – tendinte in publicitatea online (shift-ul catre tehnologiile mobile si publicitatea pe mobil);
- Cum valorificam eficienta mediului digital si cum putem obtine rezultate maxime in online – studii privind comportamentul consumatorului etc.
”Daca in anii trecuti, ne-am concentrat mai mult pe know-how extern, credem ca acum este momentul sa subliniem si proiectele locale de succes. Credem ca industria de publicitate online romaneasca a ajuns deja la un nivel la care poate face un pas in fata, aratand studii de caz interesante si utile. Evident, know-how-ul extern este in continuare o resursa foarte importanta, in special in ceea ce priveste alocarea bugetelor catre publicitatea in mediul digital”, a declarat Ioana Anescu, Director Executiv IAB Romania.
Printre speakerii editiei de anul acesta a IAB Forum Romania, se numara: Caroline Henne (Director for Digital Market Intelligence in CEE-META, GfK), Yannis Piperakis (Business Unit Director, Ogilvy Greece), Cristina Bazavan (Blogger), Stefan Chiritescu (Planner, BBDO), Raluca Barbu (Marketing Specialist, Piraeus Bank), Marius Ursache (Chief Creative Officer, Grapefruit), dar si reprezentanti ai unor companii cum ar fi Google, Microsoft, YouTube s.a.
IAB Forum este un eveniment dedicat sustinerii unei dezvoltari durabile a industriei de publicitate online din Romania. Ca in fiecare an, IAB Forum isi propune sa transmita informatii relevante pentru specialistii interesati sau cei care activeaza in domeniu, oferind, in acelasi timp, si un cadru calitativ de networking pentru acestia.
Taxa de participare la eveniment este de 40 de euro pentru non-membri si 30 de euro pentru membrii IAB Romania – in regim early-bird, pana la 20 septembrie. Mai multe informatii despre program si detalii despre eveniment pot fi accesate pe site-ul www.iabforum.ro. Sponsorii evenimentului in acest an sunt Microsoft, Gemius si Piraeus Bank, iar parteneri traditionali – Hostway, MakeSense PR, Communique si Momobi.
Pentru mai mult detalii, va rugam sa ne contactati:
Ioana Anescu, 0722.511.602 Alexandra Enachescu, 0751.041.379
Director Executiv IAB Romania PR Executive MakeSense PR
[email protected] [email protected]
Despre IAB Romania (www.iab-romania.ro)
IAB Romania a fost creata in anul 2006 si reuneste cele mai importante companii din domeniul publicitatii pe internet: regii de media, agentii de publicitate, furnizori de servicii in domeniul publicitatii online, publisheri autohtoni si filiale internationale. Asociatia IAB Romania este o asociatie profesionala, fara scop lucrativ, neguvernamentala, apolitica si autonoma, care isi propune sa protejeze si sa promoveze interesele profesionale si investitiile realizate pe piata de publicitate online din Romania, sa elaboreze standarde ale industriei si sa creeze cadrul pentru autoreglementare. Asociatia IAB Romania este membru al asociatiei IAB Europe (www.iabeurope.eu), participand ca membru fondator la reconfigurarea acestei asociatii in 2008.