Afacerile romanesti care au decis deja sa isi extinda activitatea in mediul online resimt influenta puternica pe care motorul de cautare Google o are asupra vanzarilor. Studiile recente arata ca 59% dintre cumparaturile efectuate online in Romania au inceput pe Google, cu o cercetare a ofertelor disponibile. Datorita acestui comportament al consumatorilor, a crescut si interesul retailerilor online pentru solutii de promovare pe Google, precum Pay-Per-Click (PPC) si Search Engine Optimization (SEO), acestea fiind de multe ori incluse in strategia de marketing online.
METRO Cash & Carry Romania este unul dintre jucatorii care au tinut cont de tendintele din mediul online, lansand, in 2012, un portal de e-Commerce care se adreseaza companiilor: METRO Magazin Online. Intrarea pe noul canal a adus companiei o crestere atat la nivelul numarului de clienti, cat si la nivelul frecventei de cumparare. „Obiectivul METRO este sa realizeze o comunicare integrata pe toate canalele de marketing (online+offline), care sa ofere clientului patru elemente importante: atractivitate si relevanta, exclusivitate si diferentiere, credibilitate si beneficii cuantificabile si, nu in ultimul rand, claritate. METRO abordeaza in egala masura principalele componente ale marketingului online: Search Engine Optimisation, in efortul de a deveni cat mai relevant pentru clientul target care cauta cuvinte-cheie, precum si Search Engine Advertising, ca investitie in promovarea pe motoarele de cautare atat direct, cat si prin retargetare. Totodata, foloseste si alte elemente de marketing online, incluzand activitati de generare de continut relevant, precum si de promovare in social media”, a declarat Cosmin Costea, Manager e-Commerce METRO Cash & Carry Romania.
SEM Days este singurul eveniment de nisa care vine in sprijinul retailerilor online cu solutii si studii de caz de actualitate, menite sa sprijine cresterea vizibilitatii pe motoarele de cautare. Temele abordate anul acesta sunt dedicate beneficiarilor de servicii de tip SEO si PPC, iar rolul speakerilor este de a simplifica, in termeni de marketing si afaceri, aceste activitati privite pana acum foarte „tehnic”.
Printre speakerii internationali, anul acesta se numara Brad Geddes, primul AdWords Seminar Leader numit de Google si autorul celei mai apreciate carti de Google AdWords. Brad este considerat o emblema a lumii PPC si vine in premiera in Romania, special pentru SEM Days. In cele doua zile de eveniment, Brad va prezenta solutii noi de promovare pe Google (Enhanced Campaigns), sustinute de exemple concrete. Prezent la numeroase evenimente internationale, Brad Geddes este recunoscut pentru efortul depus de-a lungul timpului in a „traduce” managerilor beneficiile sistemului Google AdWords.
Cosmin Negrescu, CEO la SEO monitor, si unul dintre speakerii de la SEM Days declara: „SEM este o oportunitate foarte mare pentru orice afacere - sa comunice catre toti potentialii clienti care folosesc internetul, exact atunci cand acestia au nevoie de produsul sau serviciul pe care compania il ofera. Dar, ca orice oportunitate, aceasta are o durata de viata limitata. Astazi, numarul mare de afaceri care acceseaza acest canal de promovare creste pretul click-ului, ceea ce genereaza nevoia de a dezvolta campanii mai performante, care sa acopere din vanzari bugetul cheltuit. Este nevoie de know-how si experienta pentru a depasi aceasta provocare, iar obiectivul evenimentului SEM Days este de a aduna experienta mai multor specialisti din domeniu care sa impartaseasca cunostintele lor cu participantii si sa raspunda la cele mai frecvente probleme intalnite de acestia”.
Mai multe detalii despre eveniment, cei prezenti si temele abordate regasiti pe www.semdays.ro. Tot pe website-ul evenimentului, cei interesati mai pot beneficia de ultimele locuri disponibile.
Partener Principal: METRO Magazin Online
Parteneri: Vodafone, miniPRIX, GoPrint
Parteneri Strategici: 4Ideas, PayU, BileteAvion.ro
Sponsori: FAN Courier. Visa, NewsMAN, DPD
Partener Party: The Drunken Lords
Organizatori: SEO monitor si 2Parale
Selah Sue, din nou in Romania! Va sustine un concert extraordinar pe 22 septembrie... Storytelling, tendinte si rezultate in publicitatea online romaneasca – sub lupa la IAB Forum 2013...