Un panou publicitar care se modifică atunci când metroul trece pe langă el sau un om care se transformă într-un difuzor viu. Sunt câteva dintre campaniile publicitare care au devenit virale pe internet. În spatele lor au stat idei neobişnuite şi o bună cunoaştere a marketingului digital. Specialiştii ajunşi giganţi ai internetului vor veni la Bucureşti pe 12 şi 13 iunie la ICEEfest 2014
Panourile vii de la metroul din Stockholm au făcut furori printre suedezi. Responsabili de această campanie publicitară care a devenit virală pe internet sunt cei care au dus la extrem o altă idee originală. Transformarea unui om intr-un difuzor viu.
Oamenii care au stat în spatele unor astfel de campanii vor veni în Bucureşti pe 12 iunie.
"Este al treilea an in care reuşim să aducem la Bucureşti toti playerii mari din industria de online începând cu google, yahoo, facebook", spune Dragoș Stanca, organizatorul ICEEFest 2014
Şi asta ar fi doar lista invitaţilor din prima zi: "Sunt peste 70 de companii care vin la Bucureşti pt acest eveniment. Avem şi multe zone de distracţie, zone în care vedetele discută online, petreceri, gale de premiere, spectacole de st-up comedy", a dezvăluit Stanca
Actorul şi comediantul britanic Keith Farnan va întreţine atmosfera, iar în agenda figurează şi dezbateri amuzante, precum "Viral Movie Night", cu Teo de la Sector 7.
Vezi imagini pe observator.tv!
Începe Cel Mai Promiţător Brand Românesc!... Opera Națională București pregătește un spectacol-eveniment...