Chiar daca pare greu de crezut, un carton si o carioca neagra pot face diferenta dintre succes si... faliment. Iar oamenii din piete au inteles-o la perfectie. Prin urmare, nu mai gasesti un singur ardel care sa nu fie la promotie. Pana la urma, sunt strategii de marketing necesare, mai ales cand vinzi un produs identic cu al vecinului de taraba.
Competitia este acerba, iar legumele par mai bune atunci cand sunt la "super super oferta". "Trebuie sa stii sa vorbesti, sa-ti prezinti produsul. Clar, iti atragi clienti", marturiseste, mandra, o vanzatoare. Admirabila atitudine, s-ar putea spune, mai ales cand produsul este o conopida. Nu-s multe de laudat la o conopida.
Insa oamenii s-au adaptat, iar vocabularul s-a imbunatatit constat. Unii, mai isteti, au lasat "super oferta" la o parte, preferand sa scrie, pe cartonas, "fff bun". Foarte bun, adica. Ii poti rezista?
"Sunt frumos prezentate, lumini, gresie pe jos, asta atrage", concluzioneaza un barbat. Asadar, stimati clienti, fiti cu ochii pe cartoane! Ofertele apar... ca din senin!