Astfel, telespectatoarele postului vor putea urmari superproductii americane de succes, precum: “In pielea altuia” , “Cum sa ajungi o femeie de succes”, “Obsesia”, ”Kate si Leopold”, “Jocul asteptarii”, „Placerea de a ucide”, „ Inseala-ma”.
Filmele vor fi difuzate incepand cu ora 12.00, pana dupa miezul noptii. Pe toata perioada difuzarii filmelor speciale, telespectatoarele au parte de sapte concursuri rasplatite cu sapte vouchere cu care se pot rasfata de ziua postului Euforia TV, prin postarea, pe pagina de Facebook Euforia TV, a cuvintelor cheie care apar in timpul difuzarii fiecarui film.
Pe langa serialele de succes cu care Euforia TV si-a obisnuit telespectatoarele: “Ally McBeal”, “Glee”, “Private Practice”, “Dr House”, programe de cooking - seria “Ana Olson”, “Food Safari”, “Sa gatim frantuzeste”- si toate serialele coreene de succes, Euforia TV pregateste noi surprize:
“Speram ca primii sapte ani de viata Euforia TV au raspuns cerintelor si nevoilor publicului feminin din Romania si ca totodata au adus un plus in viata lor, fiind singurul canal generalist pentru femei. Si nu ne oprim aici: avem planuri fabuloase pe care abia asteptam sa le dezvaluim. Lucram la proiecte dedicate telespectatoarelor noastre, despre ale caror preferinte indraznim sa spunem ca le intuim si venim in intampinarea lor. Noutatile anului 2013 sunt multe si dezvaluim o parte dintre ele: sezoane noi din “Dr House”, “Suits”, “Dr Oz”, seriale coreene noi, de ultima ora, cat si productii locale de tip reality show, toate sunt vectori de programming ai anului care tocmai a inceput. Valorile brandului - cultura zambetului, pozitivismul si starea de bine - se regasesc in sloganul “Euforia vine din noi!”, declara Florin Nicoara, Channel Manager Euforia TV.
“La toate astea se adauga si “Campania mandrismelor”; mandrismele sunt denumirea generica pentru motivele de mandrie feminina, acele atribute care definesc femeia Euforia, de la sensibilitate si veselie, de la capriciu la incredere, sau de la razbunare la ambitie. Fiecare saptamana, din noiembrie pana in martie, precum si principalele programe difuzate in aceasta perioada stau sub semnul unui “mandrism”. A rezultat astfel o campanie pozitionata la confluenta dintre brand, telespectator si continut, un mod prin care statia aduce un tribut tuturor elementelor fascinante care compun universul feminin. La aceasta aniversare am dorit sa evidentiem inca o data motivele pentru care a aparut Euforia TV si ca "mandrismele" reprezinta argumentele pentru care celebram feminitatea” a precizat Florin Nicoara, Channel Manager Euforia TV.