Simona Gherghe a surclasat si ieri concurenta, Acces Direct fiind din nou emisiunea preferata a telespectatorilor din mediul urban. Cu subiecte interesante din viata controversata a vedetelor, Acces Direct se inscrie intr-un trend ascendent in ceea ce priveste audientele in ultima saptamana. Ieri, 9 mai, emisiunea de la Antena 1 a inregistrat un rating mediu de 5.2 puncte si 19.2% share la nivel urban, depasind programele concurentei. Pe locul al doilea in clasamentul de audienta a fost PRO TV, cu 3.9% rating si 14.3% cota de piata, pentru ca cea de-a treia pozitie sa fie ocupata de postul national de televiziune, TVR 1.
Mireasa pentru fiul meu a ramas in preferintele telespectatorilor. Editia de dupa amiaza a show-ului a fost lider de audienta, irengistrand un rating mediu de 2.9 procente si 14% cota de piata. Trustul Intact a condus in intervalul 14.00-16.00 clasamentul de audienta la nivel urban cu doua dintre posturile sale de televiziune. Antena 1 a fost urmata in top de Antena 3. Locul al treilea i-a revenit postului Kanal D, iar Pro Tv a prins abia pozitia a patra in clasament.
Observator 16 isi confirma pozitia de lider al jurnalelor de stiri de dupa-amiaza. Stirile prezentate de Oana Firgescu au fost si ieri lider de piata.
Sursa: Kantar Media