Ieri, 12 aprilie, emisiunea „Acces direct”, difuzată de Antena 1 între 16.57-18.58, a înregistrat record de audiență la nivelul cotei de piață pe publicul comercial din mediul urban,
Astfel, a obținut un procent mediu de 28,1% din cotă de piață și o audiență de 6,2 puncte de rating, mai mult decât dublu față de audiența înregistrată de ProTV care a obținut o medie de doar 3 puncte de rating și o cotă de piață de 13,5 procente. În minutul de maximă audiență de la ora 18.02, „Acces direct” înregistra un vârf de 34,5% cotă de piață și 8,0 puncte de rating.
Emisiunea „Acces direct” a fost lider absolut de audiență și la nivelul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 7,5 puncte de rating și 25% cotă de piață, urmată de ProTV cu 4,9 puncte de rating și 16,6% cotă de piață.
Cu o audiență medie de 7,3 puncte de rating și o cotă de piață de 26,3%, Acces direct se situează pe primul loc și pe întreg publicul din România, la distanță mare de ProTV care înregistrează doar 4,8 puncte de rating și 17,2% cotă de piață.
„Acces direct”, lider absolut de audiență pe toate targeturile între 1 ianuarie – 12 aprilie 2016
„Acces direct”, emisiunea difuzată de luni până vineri, la Antena 1, de la ora 17.00 este lider absolut de audiență de la începutul anului și până acum.
Astfel, în perioada 1 ianuarie – 12 aprilie 2016 emisiunea difuzată de Antena 1 s-a situat în topul clasamentului pe toate categoriile de public.
Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, „Acces direct” a fost lider de audiență intre 1 ianuarie -12 aprilie 2016 cu o audiență medie de 5,3 puncte de rating și 20,7% cotă de piață, urmată pe poziția secundă de ProTV cu 4,5 puncte de rating și 17,7% cotă de piață.
În aceeași perioadă, clasamentul se păstrează și la nivelul publicului din mediul urban când „Acces direct” înregistrează o audiență medie de 7,7 puncte de rating și 21,4% cotă de piață, în timp ce ProTv, clasat pe locul al doilea înregistrează 5,6 puncte de rating și 15,5% cotă de piață.
Cu o audiență medie de 9 puncte de rating și o cotă de piață de 24,3%, Antena 1 se situează tot pe poziția fruntașă și pe întreg publicul din România, la distanță mare de ProTV care înregistrează doar 6,1 puncte de rating și 16,6% cotă de piață.
Sursa: Kantar Media