- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
După 12 episoade încărcate de emoţie, adrenalină, tensiune, suspans, dramă şi euforie, burlăciţa Andreea Mantea a desemnat aseară marele câştigător al reality show-ului „Burlăciţa”, de la Antena 1.
Cum „emoţie” a fost cuvântul de ordine pe parcursul întregului show, nici finala nu putea face excepţie. Telespectatorii au urmărit cu mare interes deznodămânul reality show-ului, emisiunea „Burlăciţa” impunându-se ca lider detaşat de audienţă.
Minute bune, senzuala burlăciţă a fost convinsă că nu va exista niciun câştigător şi asta deoarece pe Alex l-a eliminat încă de la începutul episodului, iar inelul pe care Marius i-l pregătise, l-a refuzat.
A decis să aleagă cu inima, nu cu mintea, aşa cum a şi povestit în emisiune, dar adevărata surpriză a venit în momentul în care în locul lui Cristi, Bogdan i-a adus o scrisoare prin care acesta a anunţat-o că nu vrea să mai aibă de-a face cu ea.
Totul a fost doar o strategie din partea concurentului, care a venit în faţa Andreei purtând un tricou inscripţionat cu mesajul „Imbătrâneşte alături de mine”. În genunchi, Cristi a cerut-o de soţie şi i-a pus inelul pe deget, iar Andreea a spus <<DA!>>.
„Pentru prima dată pot să spun şi eu asta. Şi eu te iubesc! Şi mă bucur că am avut curajul să particip la această emisiune, mă bucur că ai venit, m-am rugat foarte mult timp să întâlnesc un om ca tine. Şi se pare că mi s-au îndeplinit dorinţele şi rugăciunile”, i-a mărturisit Andreea, printre lacrimi, de data aceasta de bucurie, iar Cristi a continuat: „Îţi garantez că impreună putem să mutăm munţii. Eşti de acord să pleci cu mine să cucerim lumea? E probabil cel mai important gest pe care l-am făcut in viaţa mea şi primul de acest gen. Dacă am greşit, să-mi fie cu iertare. Nu mă pricep atât de bine”.
Finala „Burlăciţa”, lider incontestabil de audiență, pe toate segmentele de public
Astfel, în intervalul orar 20:29 – 00:12, atunci când a fost difuzată emisiunea, Antena 1 a obținut, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, o medie de 8,6 puncte de rating și 22,7% din cota de piață. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a avut doar 5,8 puncte de rating și 15,4 procente din cota de piață.
Antena 1 a condus și la nivelul publicului din mediul urban, cu o medie de 7,3 puncte de rating și 17,3% din cota de piață. Următorul clasat, ProTv, a avut 5,9 puncte de rating și 14 procente din cota de piață.
Și la nivelul întregii țări, „Burlăciţa” a ocupat primul loc în topul audiențelor, cu o medie de 7 puncte de rating și 17% cotă de piață, urmată de ProTv, cu 6,6 puncte de rating și 16% cotă de piață.
Antena 1, lider absolut de audiență la nivelul întregii zile
Ieri, 21 august, Antena 1 a fost lider incontestabil de audiență întreaga zi. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a obținut, în medie, 3,2 puncte de rating și 19,3 procente din cota de piață. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 2,6 puncte de rating și 15,7% cotă de piață.
La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a condus cu o medie de 3 puncte de rating și 14,7% cotă de piață, în timp ce ProTv a avut 2,8 puncte de rating și 13,5 procente din cota de piață.
Și la nivelul întregii țări Antena 1 a fost preferata telespectatorilor și a înregistrat o medie de 2,9 puncte de rating și 14,6 procente din cota de piață.
Antena 1, lider și în prime time
Și în prime time (intervalul orar de maximă audiență cuprins între 19:00 și 23:00) Antena 1 a dominat topul audiențelor, în rândul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.
Astfel, pe segmentul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a obținut o medie de 7,1 puncte de rating și 19,8 procente din cota de piață, în timp ce ProTv avea 6,8 puncte de rating și 19,1% cotă de piață.