Dupa un weekend in forta, in care show-urile de divertisment din prime-time, Te cunosc de undeva! si X Factor s-au impus in fruntea clasamentelor de audienta la nivelul targetului all urban, Antena 1 a fost si luni, 24 septembrie preferata telespectatorilor. Cu un rating mediu de 8.4 si19.8 % cota de piata, Antena 1 a surclasat concurenta in prime time, fiind cel mai urmarit post de televiziune din Romania, randul publicului din mediul urban cu varsta curpinsa intre 15 si 54 de ani. Pe locul al doilea s-a situat principalul competitor, Pro Tv, pentru ca locul al treilea sa ii revina postului Kanal D.
In intervalul 20.33 – 22.25, Antena 1 a difuzat meciul de fotbal Steaua-Rapid, confruntare care a adus in fata micilor ecrane, in medie, peste 1,3 milioane de telespectatori din mediul urban. In minutul de aur, la 22.11, audienta Antenei 1 a atins 16.1 puncte de rating, de trei mai mult decat audienta inregistrata la aceeasi ora de Pro Tv.
Si la nivelul intregii zile, Antena 1 a fost prima optiune a romanilor, atat la nivelul targetului all urban, cat si pe segmentul comercial al statiei, 15-54 urban, fiind urmarita, in medie, de peste 320.000 de telespectori din mediul urban. Emisiunea prezentata de Simona Gherghe a fost si ieri cel mai urmarit program tv din intervalul sau orar, la nivelul ambelor targeturi de audienta. Aproape jumatate de milion de telespectatori din mediul urban au urmarit ieri, in medie, subiectele dezbatute la Acces Direct. Mireasa pentru fiul meu, dar si stirile prezentate de Oana Frigescu au facut si ele ca Antena 1 sa fie ieri intaia alegere a celor mai multi telespectatori.