Intre emisiunile care au fost lider de audienta luni se numara “Mireasa pentru fiul meu”, ambele editii situandu-se pe primul loc in clasament, atat in ceea ce priveste targetul “All Urban”, cat si cel comercial. “Acces direct” a fost, din nou, lider de audienta, in randul celor doua target-uri mentionate, media inregistrata fiind de 577 000 de telespectatori pe minut. Varful de audienta al show-ului prezentat de Simona Gherghe a fost atins la ora 17,59, cand, la Antena 1, se uitau 853 000 telespectatori, iar media de market share era de 27,2%. In Prime-Time, filmul transmis de Antena 1, “Jackie Chan, pilot de curse”, s-a situat, de asemenea, pe primul loc in clasamentul audientelor, pe targetul comercial. (Target: All Urban; 18 – 49 Urban; Sursa: Kantar Media; Copyright: ArmaData SRL)
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Acces Direct (16:57-18:59) | Antena 1 | 5.5 | 19.4 | 577 |
Pro TV | 3.9 | 13.8 | 410 | |
Antena 3 | 1.8 | 6.2 | 185 | |
Kanal D | 1.7 | 6.1 | 181 | |
TVR 1 | 1.3 | 4.7 | 139 |
Minut de aur All Urban | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
17:59 | 8.1 | 27.2 | 853 | 3.1 | 10.2 | 320 |
Ozana Barabancea dezvaluie la “Te pui cu blondele?” dieta prin care a reusit sa slabeasca 40 de kilograme!... Sandra Stoicescu explica ce se poate invata in cadrul cursurilor de la Intact Media Academy (IMA)...