Tot mai multi romani urmaresc zi de zi productiile Antenei 1, postul din Baneasa cucerind clasamentul de audienta atat la nivelul intregii zile, cat si in prime time. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.4 % si o cota de piata de 17.6% pe targetul comercial al statiei 18-49 urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.
18-49 U | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
WHOLE DAY, 02:00-26:00 | Antena 1 | 3.4 | 17.6 | 191 |
Pro TV | 3.3 | 17 | 185 | |
Kanal D | 1.2 | 6.3 | 69 |
Si in Prime Time, Antena 1 a fost prima optiune a telespectatorilor din mediul urban, cu un rating mediu de 8.2% procente si o cota de piata de 17.2%, pentru ca pozitia secunda sa fie ocupata tot de Pro TV care in acelasi interval orar si la nivelul aceluiasi target a inregistrat un rating mediu de 7.6% si o cota de piata de 16.2%.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
PRIME TIME, 19:00-23:00 | Antena 1 | 8.2 | 17.2 | 855 |
Pro TV | 7.6 | 16.2 | 802 | |
Acasa | 3.5 | 7.3 | 363 |
Romanii au savurat aseara spectacolul oferit de micii artisti concurenti la Next Star, emisiunea prezentata de campionul divertismentului, Dan Negru, impunandu-se ca lider de piata la nivelul mai multor categorii de public. Astfel, Next Star a inregistrat o cota de piata de 19.2% si un rating mediu de 8.6% la nivelul targetului 18-49 urban, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv inregistra doar 18.7% share si 8.3% rating. O treime din totalul telespectatorilor cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani prezenti in fata televizorului urmareau aseara, in minutul de aur, 21:49, productia prezentata de Dan Negru. De asemenea, peste 2 559 000 de telespectatori la nivel national urmareau in minutul de aur, 21:49, evolutia micilor concurenti, mult peste dublu fata de cei care urmareau atunci programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.
18-49 U | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
NEXT STAR, 20:30-23:00 | Antena 1 | 8.6 | 19.2 | 479 |
Pro TV | 8.3 | 18.7 | 465 | |
Acasa | 4.4 | 9.9 | 247 |
Minut de aur National | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
21:49 | 13.5 | 24.2 | 2559 | 5.4 | 9.6 | 1019 |
Deja a devenit o obisnuinta ca Acces Direct sa isi adjudece prima pozitie in clasament, iar ziua de joi nu a facut exceptie. Emisiunea prezentata de Simona Gherghe a adus in fata micilor ecrane de aproape doua ori mai multi telespectatori decat principalul competitor, Pro Tv. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri 6.1% rating si 23.7% cota de piata la nivelul targetului comercial 18-49 urban, in vreme ce Pro Tv atingea abia 3.4% rating si 13.4% cota de piata.
18-49 U | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
ACCES DIRECT, 16:57-18:59 | Antena 1 | 6.1 | 23.7 | 342 |
Pro TV | 3.4 | 13.4 | 193 | |
Kanal D | 1.8 | 6.8 | 99 |
Dan Capatos a ramas preferatul romanilor, Un show pacatos clasandu-se in topul audientelor la nivelul targetului comercial 18-49 urban. Astfel, emisiunea prezentata de campionul noptilor albe a inregistrat aseara o cota de piata de 14.7% si un rating mediu de 3.9%, in vreme ce Pro Tv inregistra in acelasi interval orar 14.3% share si 3.8% rating.
18-49 U | |||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | ||
UN SHOW PACATOS, 23:00-01:05 | Antena 1 | 3.9 | 14.7 | 219 | |
Pro TV | 3.8 | 14.3 | 213 | ||
Kanal D | 2 | 7.7 | 115 |
Observatorul diminetii, Observator 13, Observator 16 precum si ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu au fost si ele prima optiune a celor mai multi telespectatori din randul taregului comercial al statiei, 18-49 urban.
CRBL s-a aruncat in gol de la 5 metri din cauza unor copii!... Castiga la SuperBingo Metropolis cu tichetele razuibile portocalii...