Postul nostru ramane cea mai vizionata televiziune de stiri si in intervalul orar 19-24, cu 2.8 puncte de rating si 6.6% media market share-ului, adica triplu fata de urmatorul clasat, Realitatea TV.
Programele Antena 3 au fost preferate ca sursa de informare si de telespectatorii din targetul "urban all", datele de audienta indicand o medie de 6.6% a cotei de piata pe intreaga zi, si de 6.1% seara, cand se difuzeaza cele mai puternice formate din grila tuturor posturilor TV.
Topul emisiunilor informative difuzate de televiziunile de stiri este dominat in continuare de productiile marca Antena 3, primele 3 clasate fiind Sinteza Zilei cu Mihai Gadea, Subiectiv cu Razvan Dumitrescu si Stirile orei 21.
In ceea ce priveste evolutia ratingului comparativ cu mai 2011, acesta inregistreaza o crestere de 33 de procente in timpul zilei si de 22% in prime time pe targetul 18+urban, in timp ce la nivelul intregului public din mediul urban audienta creste cu 40% ziua si cu 25% intre orele 19 si 24.