"Castigi in 60 de secunde" confirma succesul de la debut si popularitatea internationala, dupa ce s-a situat aseara pe primul loc in preferintele telespectatorilor din mediul urban. Astfel, potivit cifrelor furnizate de Gfk, emisiunea moderata de Dan Negru a inregistrat un rating mediu de 7.2% si o cota de piata de 15.8 procente, surclasand programele concurentei. Pe locul secund in topul audientelor s-a situat Pro Tv, cu 6.5 % audienta medie si 14.2 % share, pentru ca cea de-a treia pozitie sa fie ocupata de Kanal D, cu 4.3 % rating si 9.5 procente cota de piata.
Minutul de aur a fost atins la ora 21.48, cand postul Antena 1 a fost urmarit de 1 324 000 de telespectatori din mediul urban, de aproape trei ori mai multi decat cei care la aceeasi ora urmareau programul postului PRO TV.
Dupa ce la prima emisie l-a avut invitat special pe Victor Ciutacu, aseara a fost randul Simonei Gherghe sa isi demonstreze indemanarea. Romanii au ales din nou sa fie alaturi de Antena 1 si de cel mai tare gameshow al momentului. Telespectatorii au fost cuceriti si de ingeniozitatea probelor la care "Castigi in 60 de secunde" ii supune pe concurenti. Simona Gherghe a trebuit, de pilda, sa...sara. Dupa ce a scris pe blogul personal ca ii place sa sara, sa simta libertatea pe care ti-o da senzatia de zbor, Simonei Gherghe i s-a oferit sansa sa faca acest lucru pentru a castiga bani. Una dintre probele la care Negru a supus-o pe Simona a fost chiar una in care a trebuit sa sara repetat, timp de 60 de secunde, astfel incat sa scoata dintr-o cutie de servetele legatade spatele ei, opt bile de ping-pong. Prezentatoarea emisiunii Acces Direct a trecut fara probleme peste aceasta provocare.
Cu emisiuni precum Academia vedetelor, Ciao Darwin sau, mai recente, Te pui cu blondele, Plasa de stele, Dan Negru este singurul moderator roman care s-a mentiunut constant in topul audientelor si, de asemenea, omul de televiziune din Romania cu cele mai multe formate prezentate. Telespectatorii Antena 1 il pot urmari duminica, la Plasa de stele si martea la Castigi in 60 de secunde.
De aproape 20 de ani, Antena 1 este lider in arta divertismentului oferindu-le telespectatorilor show-uri impresionante. Si anul acesta, postul de televiziune dezvolta o strategie ambitioasa pregatind cele mai spectaculoase emisiuni pentru romani. Show-uri precum X Factor, Next top model, Plasa de Stele, Burlacul, Castigi in 60 de secunde sau In puii mei, precum si editiile speciale sunt doar cateva dintre emisiile pe care telespectatorii le situeaza in topul preferintelor sale.
La mai putin de un an de la lansarea in Statele Unite, Antena 1 le aduce romanilor cel mai tare gameshow din lume: „ Castigi in 60 de secunde", un concurs incitant cu o miza de 50.000 de lei. Participantii sunt oameni obisnuiti care concureazã individual si care se lupta doar cu propriile limite si cu timpul - 60 de secunde pentru a-si demonstra indemanarea. Formatul de succes a facut in scurt timp inconjurul lumii, fiind difuzat in tari precum: Australia, Belgia, Brazilia, Germania, Suedia, Uruguay sau Columbia si urmand a fi lansat si in alte state.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Discutie despre compromisurile vietii de fotomodel la Next Top Model... Ce face presedintele cand nu poate dormi? Mihai Bendeac le arata romanilor la „In puii mei”...