Conform Kantar Media, Antena 3 a condus detasat clasamentul televiziunilor de stiri cu o medie de 10.3% cota de piata pe intreaga zi in randul publicului din mediul urban de peste 18 ani, fiind urmata de Realitatea TV cu 4.3%, B1TV cu 2.3% si Romania TV cu 1.9% market share.
Antena 3 s-a impus si in cel mai disputat interval orar, 19-24, cand a obtinut o medie a cotei de piata de 10.4%, de trei ori mai mare decat a urmatorului clasat, Realitatea TV.
De altfel, daca pe intreaga zi Antena 3 a ocupat pozitia a treia in clasamentul tuturor televiziunilor, in prime time postul nostru de stiri a fost devansat doar de Pro TV, urcand astfel pe locul doi in clasamentul general, in timp ce Realitatea TV a ocupat pozitia a opta, B1 TV a zecea, iar Romania TV a unsprezecea.
Varful de audienta la nivelul intregii zile a fost inregistrat la ora 22:50 cand Antena 3 a atins 7.2% rating reprezentand 664.000 de telespectatori si 16.1% market share, fiind lider pe piata cu editia speciala a emisiunii Subiectiv cu Razvan Dumitrescu.
Antena 3 isi pastreaza pozitia de lider de audienta si pe targetul "Urban all", unde atinge o medie de 9.5% cota de piata, clasandu-se pe locul 3 in clasamentul general si pe locul intai la stiri la nivelul intregii zile, in timp ce in prime time, cu 9.7%, ramane pe locul intai la stiri si ajunge in topul general pe locul doi, dupa Pro TV.
Antena 3 este singurul post de stiri din Romania afiliat CNN International si este parte a INTACT Media Group.
Emisiunile Antenei 1 se mentin pe primul loc in preferintele telespectatorilor... VIDEO! 9 mai europeneste la Antena 1...