- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Mireasa pentru fiul meu isi confirma statutul de cel mai iubit reality show matrimonial din Romania, impunandu-se din nou pe primul loc in clasamentul de audienta la nivel urban. Editia de dupa amiaza a show-ului prezentat de Mirela Boureanu Vaida s-a clasat pe pozitia fruntasa in topul audientelor la nivel urban, inregistrand un rating mediu de 2.6 puncte si o cota de piata de 13.6%.
In intervalul de difuzare Mireasa pentru fiul meu, trustul Intact a condus topurile de audinta la nivel urban cu doua dintre posturile de televiziune detinute, Antena 1 si Antena 3, chiar in conditiile in care o parte dintre romani nu mai receptioneaza posturile Intact din pricina deciziei abuzive a RCS RDS de a restrictiona pe platforma DIGI accesul telespectatorilor la posturile Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia si Gsp Tv.
Locul al treilea in intervalul orar 14.01-16.00 a fost ocupat de Kanal D, pentru ca principalul competitor al Antenei 1, Pro Tv sa se claseze abia pe locul al patrulea, fiind urmarit de putin peste jumatate din numarul telespectatorilor care au urmarit Mireasa pentru fiul meu.
Antena 1 a ramas preferata telespectatorilor din categoria all urban si cu Observator 16, jurnalul de stiri prezentat de Oana Frigescu, pentru ca mai apoi, de la ora 17.00, Acces Direct sa se impuna din nou lider de piata in randul telespectatorilor din mediul urban.
Editia de ieri a emisiunii Acces Direct s-a situat pe primul loc in preferintele telespectatorilor. Emisiunea moderata de Simona Gherghe a impus Antena 1 pe prima pozitie in topul de audienta, inregistrand un rating mediu de 5 puncte si 20.7% cota de piata la nivel urban, devansand astfel principalul competitor, Pro Tv. Acesta a difuzat in intervalul emisiunii Acces Direct Stirile Pro Tv 17 si emisiunea Happy Hour si a reusit sa atinga in randul publicului din mediul urban doar 3.8 procente rating si 15.6 cota de piata.
Conflictele din casa Mireasa pentru fiul meu se extind pe Facebook! Razboi intre fanii lui Adrian si ai lui Dragos!... VIDEO! Dezvaluirile din viata lui Pepe continua la Acces Direct!...