Integrala Pistruiatul s-a impus aseara ca lider de piata atat la nivelul taregtului comercial 18-49 urban, cat si pe segmentul all urban si national. Astfel, Antena 1 a inregistrat un rating mediu de 11.6% si o cota de piata de 25.1% la nivelul targetului 18-49 urban, clasand pe locul doi statia Pro Tv, care in acelasi interval orar a inregistrat un rating mediu de 8.3% si o cota de piata de 18%. Si pe targetul all urban, Antena 1 s-a impus ca lider detasat, inregistrand un rating mediu de 11% si o cota de piata de 22.5%, cea de-a doua pozitie in clasament fiind ocupata tot de Pro Tv cu un rating mediu de 6.8% si 14% cota de piata. Si la nivel national Antena 1 a cucerit telespectatorii.
Prime time-ul Antenei 1 a ocupat ieri pozitia fruntasa in topul audientelor, atat la nivelul publicului urban, cat si pe segmentul national. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri un rating mediu de 9.8% si o cota de piata de 17.8% la nivelul targetului all urban, in vreme ce Pro Tv a inregistrat 9.3% rating si 16.9% cota de piata. Si la nivel national, Antena 1 a fost prima optiune a celor mai multi telespectatori.
Si la nivelul intregii zile, Antena 1 a fost cel mai urmarit post tv la nivelul targetului all urban, inregistrand un rating mediu de 5% procente si 16.8% cota de piata, cea de-a doua pozitie in clasament fiind ocupata de postul Pro Tv, cu un rating mediu de 4.3% si o cota de piata de 14.7%. Si la nivel national, Antena 1 a fost prima optiune a celor mai multi telespectatori.