Antena Căutare

Simona Gherghe, lider de audienţă

După cum ne-a obişnuit, Simona Gherghe reuşeşte de fiecare dată să-i ţină pe telespectatori în faţa televizoarelor cu cele mai interesante şi exclusive subiectele ale momentului, cu dezvăluirile de senzaţie şi invitaţii speciali. Şi ieri, emisiunea s-a menţinut pe prima poziţie în clasamentul audienţelor de la primul până la ultimul minut la nivelul mediului urban.

După cum ne-a obişnuit, Simona Gherghe reuşeşte de fiecare dată să-i ţină pe telespectatori în faţa televizoarelor cu cele mai interesante şi exclusive subiectele ale momentului, cu dezvăluirile de senzaţie şi invitaţii speciali. Şi ieri, emisiunea s-a menţinut pe prima poziţie în clasamentul audienţelor de la primul până la ultimul minut la nivelul mediului urban.

Astfel, emisiunea Acces Direct a fost cel mai urmărit program tv în intervalul 17:00 -19:00, la nivel urban, înregistrând un rating mediu de 7,4% şi o cotă de piaţă de 17,9%, clasând pe locul doi principalul competitor, ProTv, cu 6,7% rating şi 16,3% cotă de piaţă.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces Direct (16:57-19:00)

Antena 1

7.4

17.9

774

Pro TV

6.7

16.3

705

Articolul continuă după reclamă

În minutul de aur înregistrat la ora 18:50, peste 1 057 000 de telespectatori urmăreau emisiunea prezentată de Simona Gherghe, în vreme ce principalul competitor, ProTv, era urmărit de doar 554 000 de telespectatori.

Minut de aur Urban all

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

18:50

10.1

21.7

1057

5.3

11.4

554

Românii au urmărit ieri în număr foarte mare poveştile din casa Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel all urban.

Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotă de piaţă de 16,5% şi un rating mediu de 3% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotă de piaţă de doar 8,7% şi un rating mediu de 1.6 procente.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Mireasa pentru fiul meu DA (14:00-16:00)

Antena 1

3

16.5

170

Pro TV

1.6

8.7

90

Si la nivelul targetului all urban, Mireasă pentru fiul meu a fost lider de piaţă cu un rating mediu de 4,1% şi 15,7% cotă de piaţă, clasând pe locul second principalul competitor, ProTv, cu un rating de doar 2,5% şi 9,6% cotă de piaţă.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Mireasa pentru fiul meu DA (14:00-16:00)

Antena 1

4.1

15.7

430

Antena 3

2.5

9.6

263

Chef Joseph Hadad, meniu de top, la mii de metri altitudine... Georgiana, tânăra venită să-și găsească sufletul imperfect: Iată cum arată noua concurentă!...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 1 noiembrie 2024. Iamina și Camelia au ajuns aproape la final! Ce sumă au câștigat
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 1 noiembrie 2024. Iamina și Camelia au ajuns aproape la final! Ce sumă au câștigat Luni, 04.11.2024, 19:00
Premierele toamnei în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x