După cum ne-a obişnuit, Simona Gherghe reuşeşte de fiecare dată să-i ţină pe telespectatori în faţa televizoarelor cu cele mai interesante şi exclusive subiectele ale momentului, cu dezvăluirile de senzaţie şi invitaţii speciali. Şi ieri, emisiunea s-a menţinut pe prima poziţie în clasamentul audienţelor de la primul până la ultimul minut la nivelul mediului urban.
Astfel, emisiunea Acces Direct a fost cel mai urmărit program tv în intervalul 17:00 -19:00, la nivel urban, înregistrând un rating mediu de 7,4% şi o cotă de piaţă de 17,9%, clasând pe locul doi principalul competitor, ProTv, cu 6,7% rating şi 16,3% cotă de piaţă.
Urban all | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Acces Direct (16:57-19:00) | Antena 1 | 7.4 | 17.9 | 774 |
Pro TV | 6.7 | 16.3 | 705 |
În minutul de aur înregistrat la ora 18:50, peste 1 057 000 de telespectatori urmăreau emisiunea prezentată de Simona Gherghe, în vreme ce principalul competitor, ProTv, era urmărit de doar 554 000 de telespectatori.
Minut de aur Urban all | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
18:50 | 10.1 | 21.7 | 1057 | 5.3 | 11.4 | 554 |
Românii au urmărit ieri în număr foarte mare poveştile din casa Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel all urban.
Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotă de piaţă de 16,5% şi un rating mediu de 3% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotă de piaţă de doar 8,7% şi un rating mediu de 1.6 procente.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Mireasa pentru fiul meu DA (14:00-16:00) | Antena 1 | 3 | 16.5 | 170 |
Pro TV | 1.6 | 8.7 | 90 |
|
|
Si la nivelul targetului all urban, Mireasă pentru fiul meu a fost lider de piaţă cu un rating mediu de 4,1% şi 15,7% cotă de piaţă, clasând pe locul second principalul competitor, ProTv, cu un rating de doar 2,5% şi 9,6% cotă de piaţă.
Urban all | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Mireasa pentru fiul meu DA (14:00-16:00) | Antena 1 | 4.1 | 15.7 | 430 |
Antena 3 | 2.5 | 9.6 | 263 |