Intact Media Group lanseaza pe 24 noiembrie Primii20.ro, o campanie destinata tinerilor proactivi, cu initiativa si atitudine, care se va desfasura exclusiv online.
Timp de 20 de zile, va fi urmarit felul in care cei care se vor inscrie pe site-ul campaniei vor reusi sa creeze buzz in jurul unuia dintre brandurile, vedetele sau productiile preferate Intact Media Group.
Rezultatele vor fi monitorizate prin intermediul unui Jurnal de campanie, ce va fi disponibil pe site-ul primii20.ro. Participantii vor trece in acest jurnal toatepostarile care sustin brandul Intact favorit (Facebook, Twitter, blog personal sau orice alt canal considera a fi relevant si potrivit).
La sfarsitul celor 20 de zile, in urma unei analize calitative si cantitative a jurnalelor de campanie, se vor alege primii 20 de tineri care, prin intermediul Intact Media Group, vor fi sustinuti in a isi expune ideile si a isi materializa preocuparile.
Dintre acestia, in urma unor discutii menite sa stabileasca compatibilitatea si dorintele fiecaruia cu profilul Intact Media Group, vor fi selectati 3 tineri care vor primi un internship in cadrul trustului.
Numai unul insa va deveni protagonistul unui proiect special, in a doua parte a campaniei, care il va aduce mult mai aproape de un vis ambitios.
Intact Media Group ajunge astazi la peste 10 milioane de romani, printr-un un portfoliu puternic de brand-uri de referinta in televiziune, presa scrisa, radio, online si productie, printre care Antena1, Antena 3, Jurnalul National, Radio ZU sau gsp.ro.