Live acumAdela
Prime Time 20:30Adela

Zi de top ieri la Antena 1. Postul din Baneasa a condus clasamentul de audienta la nivelul intregii zile!

Din ce in ce mai numerosi, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact in fruntea clasamentului de audienta la nivelul intregii zile, pe targetul urban. Observator 19, Observator 13, Acces Direct precum si ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu au surclasat si ele competitia la nivelul targetului comercial, 18-49 urban. Dan Capatos a ramas preferatul romanilor, Un show pacatos clasandu-se in topul audientelor la nivelul targetului all urban, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Tot mai multi romani urmaresc zi de zi productiile Antenei 1, postul din Baneasa cucerind clasamentul de audienta la nivelul intregii zile. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.7 % si o cota de piata de 13.7% pe targetul all urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

WHOLE DAY, 02:00-26:00

Antena 1

2.7

13.7

280

Pro TV

2.6

13.5

275

Unul dintre cele mai puternice branduri in randul jurnalelor de stiri din Romania, Observatorul si-a adjudecat din nou prima pozitie in clasamentul audientelor. In minutul de aur, 19:41, peste 666 000 de telespectatori la nivel urban au urmarit cu interes stirile prezentate de Andreea Berecleanu, Observator 19 impunandu-se ca lider pe targetul comercial al statiei, 18-49 urban, cu 5% rating si o cota de piata de 20.7%.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATOR 19, 19:00-19:49

Antena 1

5

20.7

279

Pro TV

4.7

19.4

262

Antena 1 si-a devansat principalul competitor si in intervalul Acces Direct, Simona Gherghe aducand in fata micilor ecrane cei mai multi telespectatori din randul targetului comercial, 18-49 urban. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri un rating mediu de 3.6% si 17.5% cota de piata la nivelul targetului comercial, locul secund fiind ocupat de Pro Tv cu un rating mediu 3% si o cota de piata de 14.4%.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

ACCES DIRECT, 16:56-19:00

Antena 1

3.6

17.5

203

Pro TV

3

14.4

167

Romanii au urmarit in numar foarte mare povestile din casa Mireasa pentru fiul meu, emisiunea inregistrand ieri o cota de piata de 15.3% si un rating mediu de 2.6% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cota de piata de doar 6.8% si un rating mediu de 1.2 procente. Si in intervalul de difuzare 11:10 – 13:00, Mireasa pentru fiul meu a fost preferata celor mai multi romani din targetul comercial, 18-49 urban.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA, 13:59-16:00

Antena 1

2.6

15.3

148

Pro TV

1.2

6.8

65

Pe primul loc in preferintele romanilor din mediul urban au ramas si jurnalele de stiri de peste zi, Observator 13 aducand in fata micilor ecrane peste 111 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban. Astfel, jurnalul prezentat de Mihaela Calin a inregistrat un rating mediu de 2% si o cota de piata de 13.6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, locul secund fiind ocupat de Pro TV cu 1.8% rating si 12.6% cota de piata.

Dan Capatos a ramas preferatul romanilor, Un show pacatos clasandu-se in topul audientelor la nivelul targetului all urban. Astfel, emisiunea prezentata de campionul noptilor albe a inregistrat aseara o cota de piata de 11.6% si un rating mediu de 3.2%, in vreme ce Pro Tv inregistra in acelasi interval orar 10% share si 2.7% rating.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

UN SHOW PACATOS, 22:43-01:08

Antena 1

3.2

11.6

334

Pro TV

2.7

10

287

Recomandari