Tot mai multi romani urmaresc zi de zi productiile Antenei 1, postul din Baneasa cucerind clasamentul de audienta la nivelul intregii zile. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.7 % si o cota de piata de 13.7% pe targetul all urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.
| |||||||||||||||||||
Unul dintre cele mai puternice branduri in randul jurnalelor de stiri din Romania, Observatorul si-a adjudecat din nou prima pozitie in clasamentul audientelor. In minutul de aur, 19:41, peste 666 000 de telespectatori la nivel urban au urmarit cu interes stirile prezentate de Andreea Berecleanu, Observator 19 impunandu-se ca lider pe targetul comercial al statiei, 18-49 urban, cu 5% rating si o cota de piata de 20.7%.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
OBSERVATOR 19, 19:00-19:49 | Antena 1 | 5 | 20.7 | 279 |
Pro TV | 4.7 | 19.4 | 262 |
Antena 1 si-a devansat principalul competitor si in intervalul Acces Direct, Simona Gherghe aducand in fata micilor ecrane cei mai multi telespectatori din randul targetului comercial, 18-49 urban. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri un rating mediu de 3.6% si 17.5% cota de piata la nivelul targetului comercial, locul secund fiind ocupat de Pro Tv cu un rating mediu 3% si o cota de piata de 14.4%.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
ACCES DIRECT, 16:56-19:00 | Antena 1 | 3.6 | 17.5 | 203 |
Pro TV | 3 | 14.4 | 167 |
Romanii au urmarit in numar foarte mare povestile din casa Mireasa pentru fiul meu, emisiunea inregistrand ieri o cota de piata de 15.3% si un rating mediu de 2.6% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cota de piata de doar 6.8% si un rating mediu de 1.2 procente. Si in intervalul de difuzare 11:10 – 13:00, Mireasa pentru fiul meu a fost preferata celor mai multi romani din targetul comercial, 18-49 urban.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA, 13:59-16:00 | Antena 1 | 2.6 | 15.3 | 148 |
Pro TV | 1.2 | 6.8 | 65 |
Pe primul loc in preferintele romanilor din mediul urban au ramas si jurnalele de stiri de peste zi, Observator 13 aducand in fata micilor ecrane peste 111 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban. Astfel, jurnalul prezentat de Mihaela Calin a inregistrat un rating mediu de 2% si o cota de piata de 13.6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, locul secund fiind ocupat de Pro TV cu 1.8% rating si 12.6% cota de piata.
Dan Capatos a ramas preferatul romanilor, Un show pacatos clasandu-se in topul audientelor la nivelul targetului all urban. Astfel, emisiunea prezentata de campionul noptilor albe a inregistrat aseara o cota de piata de 11.6% si un rating mediu de 3.2%, in vreme ce Pro Tv inregistra in acelasi interval orar 10% share si 2.7% rating.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
UN SHOW PACATOS, 22:43-01:08 | Antena 1 | 3.2 | 11.6 | 334 |
Pro TV | 2.7 | 10 | 287 |
Doar in 28 iulie talonul razuibil iti aduce 30.000 lei la SuperBingo Metropolis!... GSP TV transmite in direct turneul de Beach Volley Champions!...