Reclamele care se vor derula în timpul finalei X Factor UK, din luna decembrie, vor costa 200.000 de lire pentru doar 30 de secunde!
Postul de televiziune britanic ITV preconizează că suma totală va fi de aproximativ 16 milioane de lire, fiind cel mai mare câştig din reclame, din acest an. Acest lucru va marca o revenire la zilele de glorie ale canalului ITV. Anul trecut, ITV a cerut preţul de 170.000 de lire pentru 30 de secunde.
Finala X Factor UK se va desfăşura pe parcursul a două zile, iar agenţii de publicitate au "vânat", în special, pauza de publicitate dinaintea anunţării câştigătorului. Mult-aşteptatul anunţ va avea loc pe data de 15 decembrie.
Printre brand-urile care se întrec în competiţia pentru prezentarea reclamelor de Crăciun în cadrul finalei marelui show se numără Debenhams, John Lewis, Argos şi M & S, dar şi corporaţii gigantice precum McDonald's, Coca-Cola sau Cadbury.