RAPORT: Achiziţiile de carduri şi tichete cadou s-au dublat în iunie, iar angajaţii reîncep să cumpere ”în forţă” vacanţe în România
În această perioadă, bugetele cheltuite de companii pentru achiziţia de carduri cadou şi tichete cadou se vor dubla faţă de lunile de început ale anului, arată platforma BenefitOnline.ro, care precizează că valoarea medie a unui card sau tichet cadou achiziţionat este de 150 de lei pentru fiecare angajat cu copil minor.
Publicat: Marti, 23 Iunie 2020, 15:34 | Actualizat: Marti, 23 Iunie 2020, 15:41- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
”În această perioadă, bugetele cheltuite pentru achiziţia de carduri cadou şi tichete cadou se vor dubla faţă de lunile de început ale anului. Valoarea medie a unui card sau tichet cadou achiziţionat este de 150 de lei pentru fiecare angajat cu copil minor - până la această valoare, cardurile şi tichetele cadou sunt scutite de la plata taxelor sociale şi a impozitului pe venit şi sunt 100% deductibile”, arată platforma într-un comunicat.
Tichetele de masă, cadourile, vacanţele, transportul şi pensiile private sunt beneficiile cele mai accesate în luna iunie de către angajaţii români care primesc beneficii extrasalariale în sistem flexibil în platforma BenefitOnline.ro.
”Pe durata întregii luni, BenefitOnline.ro activează, la cererea companiilor, o categorie dedicată, 'Cadouri pentru evenimente speciale de 1 iunie', unde angajaţii pot achiziţiona beneficii cu taxe 0%, prin intermediul cardurilor cadou şi tichetelor cadou listate în platformă, in limita a 150 de lei. Platforma listează în categoria specială pentru Ziua Copilului peste 80 de beneficii de la aproximativ 60 de furnizori, precum eMAG, Kaufland, Cărtureşti, IKEA, Sephora sau Diverta”, se mai arată în comunicat.
Angajaţii reiau achiziţia de vacanţe în România
Pe măsură ce autorităţile din România ridică din restricţiile impuse în ultima perioadă, nivelul de optimism al angajaţilor creşte, iar acest lucru se reflectă direct în volumul şi tipul de beneficii tranzacţionate în BenefitOnline.ro.
”Covid-19 a influenţat aproape fiecare aspect al vieţii de zi cu zi, iar modul în care angajaţii îşi aleg beneficiile extrasalariale nu face excepţie”, precizează compania.
Restricţiile din turism şi transport au încetinit tranzacţiile realizate de angajaţi în categoria Turism Intern din platforma BenefitOnline.ro în ultimele trei luni, acest lucru ducând la un alt tip de comportament al angajaţilor: cumularea bugetelor de beneficii lunare şi utilizarea lor pentru un alt moment din an.
”Vacanţele în România, achiziţionate prin intermediul voucherelor de vacanţă, ce sunt taxate doar cu impozitul pe venit (10%), revin în atenţia angajaţilor, cu atât mai mult cu cât foarte mulţi dintre ei şi-au cumulat bugetele pe perioada pandemiei şi dispun acum de sume mai mari. Ceea ce va face şi mai mult diferenţa pentru aceştia anul acesta este că acum vor putea folosi cardurile de vacanţă să îşi poată achiziţiona vacanţe în România direct prin cea mai mare platformă de rezervări din lume – Booking.com, cu peste 12.000 de proprietăţi listate pentru ţara noastră”, spune Stelian Bogza, cofondator BenefitOnline.ro.
În ultimele trei luni, o parte importantă din bugetele primite de angajaţi nu au fost utilizate, fiind reportate lună de lună, pentru momentul în care angajaţii se aşteptă ca restricţiile de izolare socială să fie ridicate şi toţi furnizorii să fie 100% funcţionali, inclusiv operatorii din industria de turism.
În această perioadă, BenefitOnline.ro precizează că a accelerat parteneriatele cu furnizori precum magazine online şi restaurante care livrează la domiciliu, pentru ca angajaţii, care îşi petrec mult mai mult timp acasă, în familie, să poată găsi beneficii pentru noul lor stil de viaţă.
BenefitOnline, o companie Edenred, este platforma cu cele mai multe beneficii extrasalariale pentru angajaţi din România care oferă companiilor un flux complet pentru administrarea, raportarea şi integrarea în contabilitate şi salarizare a beneficiilor acordate angajaţilor, eficientizând politica de resurse umane si susţinând angajatorii pe o piaţă a muncii extrem de competitivă.
În prezent, mai mult de 190.000 de angajaţi din România, din peste 300 de companii, accesează platforma BenefitOnline.ro pentru a-şi alege beneficiile extrasalariale, dintr-o paletă de peste 3.700 de beneficii disponibile, de la 2.600 de furnizori.
Edenred este o platformă lider de servicii şi plăţi şi companionul zilnic pentru piaţa muncii ce conectează 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri din 46 de ţări, prin intermediul a peste 850.000 de clienţi corporativi.
Edenred are 10.000 de angajaţi şi oferă soluţii de plată pentru situaţii specifice, precum alimente (vouchere de masă), flote şi mobilitate (carduri de combustibil, vouchere pentru transport), stimulente (vouchere cadou, platforme de incentivare a angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri virtuale). Aceste soluţii contribuie la îmbunătăţirea calităţii vieţii şi la creşterea puterii de cumpărare a angajaţilor, cresc atractivitatea şi eficienţa companiilor şi revitalizează piaţa forţei de muncă şi economia locală.
În 2019, grupul a gestionat un volum de afaceri de 31 de milioane de euro, din tranzacţii realizate, în primul rând, prin intermediul aplicaţiilor mobile, a platformelor online şi cardurilor.
Sursa : news.ro