Antena

Happy Channel, lider de piață pe nișa dedicată femeilor și locul patru în topul all channels în luna mai

Happy Channel s-a impus, la nivelul întregii luni mai, drept lider de audienţă pe nişa dedicată femeilor la nivelul targetului femei 18-49 Urban. Mai mult, la nivelul întregii piețe Happy ocupă locul 4 dupã principalele posturi generaliste.

Autor: Redacție a1.ro Publicat: Vineri, 03 Iunie 2022, 16:42 | Actualizat: Vineri, 03 Iunie 2022, 16:44
Happy Channel, lider de piață pe nișa dedicată femeilor și locul patru în topul all channels în luna mai
Happy Channel s-a impus, la nivelul întregii luni mai, drept lider de audienţă pe nişa dedicată femeilor la nivelul targetului femei 18-49 Urban. Mai mult, la nivelul întregii piețe Happy ocupă locul 4 dupã principalele posturi generaliste.

Audiențele foarte bune înregistrate în luna mai poziționează postul pe locul 4 atât la nivelul întregii zile, cât și în prime time și access.

Happy Channel, lider de piață pe nișa dedicată femeilor

Astfel, conform Kantar Media, la nivelul Prime Time-ului, pe publicul comercial feminin cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Happy Channel a condus clasamentul audienţelor, pe nişa dedicată femeilor, cu 3.7% cotă de piaţă şi 1% rating.

Ierarhia se păstrează şi la nivelul întregii zile, precum şi al intervalelor Access, Daytime şi Morning. Aproape 2.7 milioane de telespectatori din mediul urban au vizionat postul Happy Channel în luna mai.

De altfel, staţia tv a închis luna mai cu creşteri spectaculoase ale indicatorilor de audienţă pe toate intervalele orare (public feminin 18-49 urban).

Raportat la luna mai a anului trecut, serialele difuzate de Happy Channel au atras puternic atenția publicului feminin comercial, aducând o creștere de +48% a cotei de piață la nivelul întregii zile și de +37% la nivelul Prime Time-ului.

Şi la nivelul sloturilor Day Time, Access și Late Fringe staţia tv a cunoscut creşteri spectaculoase de audienţă, de respectiv +65%, +77% și +82% la nivelul cotei de piaţă.

Producţiile tv care au contribuit în luna mai la consolidarea postului Happy Channel, la nivelul publicului feminin comercial sunt Păsări Rănite (medie de 8% cota de piaţă şi 1.6 puncte de rating), Jurământul (medie de 4.6% cota de piaţă şi 1.3 puncte de rating) şi 1001 de nopţi (medie de 3.4% cota de piaţă şi 0.9 puncte de rating).

Acestea au fost prima alegere de vizionare la nivelul nișei de canale dedicate femeilor (target femei 18-49 urban). Şi emisiunea CulTour conduce clasamentul audienţelor pe nişa dedicată femeilor, cu 2.7% cota de piaţă şi 0.4 puncte de rating.

Whatsapp LinkedIn
happy channel audienta
🔥  Tot ce vrei e sa dai play  🔥 Un nou sezon spectaculos de Formula 1™ se vede LIVE online în AntenaPLAY. Nu rata în acest weekend Marele Premiu al Chinei
Stirile zilei "Cine e mort?" Reacția unei șoferițe băute care află că și-a ucis prietenul într-un accident. Băiatul a fost strivit de mașina cu care s-au înfipt în stâlp
Videoclipul zilei
Citește și
De Ziua Internațională a Femeii, Happy Channel aniversează 9 ani de existență pe piața media
Cum arată Dan Bordeianu în prezent. Actorul a ieșit din atenția presei după ani de faimă. Ce pasiuni...
Cel de-al treilea sezon Golden Boy – Dragoste rebelă revine la Happy Channel
Producţia turcească Blestemul iubirii se vede la Happy Channel, de luni până vineri, de la ora 18.00
Video recomandate
Video
Citește și