Ieri, 21 noiembrie 2023, Happy Channel, record de audiență pe întreaga zi, de când a fost lansată stația
Happy Channel a ocupat ieri locul 4 la nivelul întregii piețe, după principalele posturi generaliste. Totodată, postul tv s-a impus ieri ca lider detașat de piață pe nişa dedicată femeilor, la nivelul targetului femei 21 – 54 urban, înregistrând un record de audiență de la lansarea, în 2016, a stației TV.
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Miercuri, 22 Noiembrie 2023, 14:24 | Actualizat: Miercuri, 22 Noiembrie 2023, 14:33- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Astfel, conform Kantar Media, la nivelul Prime Time-ului, pe publicul comercial feminin cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, Happy Channel a condus clasamentul audienţelor, pe nişa dedicată femeilor, cu 5.2% cotă de piaţă şi 1.7 rating.
Pe aceeași temăIerarhia s-a păstrat şi la nivelul întregii zile, Happy Channel obținând 5.4% cotă de piață și 0.9 rating. Astfel, cifrele înregistrate ieri de Happy Channel au marcat un record de audiență de la lansarea stației.
Happy Channel, record de audiență pe 21 noiembrie 2023
Producţiile tv care au contribuit la înregistrarea acestor audiențe la nivelul publicului feminin comercial sunt serialele „Moştenirea” (2 puncte de rating şi 7.4% cotă de piaţă), „Nu mă părăsi” (1.9 puncte de rating şi 6% cota de piaţă), „Micuţa rază de soare” (1.6 puncte de rating 4.9% cotă de piaţă) al cărui deznodământ se suprapune cu recordul de audienţă al staţiei.
Totodată, serialele din Late Fringe, „Ziua în care mi s-a scris destinul” şi Flăcările destinului” au ocupat locul 3 în top All Channels. De asemenea, Happy Cafe, un format original Happy Channel marca Ruxandra Ion, a înregistrat un record la nivelul ratingului de la lansarea emisiunii în luna ianuarie a acestui an, poziționând postul pe locul 4 în top all channels.
Pe aceeași temăEmisiunea a fost prima opţiune de vizionare la nivelul nișei de canale dedicate femeilor (target femei 21 – 54 urban).
Sursa: Kantar Media |
Copyright: ARMADATA S.R.L. |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
Analiza este facuta pe target-urile 21-54 Urban Femei |
Perioada 21 noiembrie 2023 |