Industria de media şi divertisment din România va atinge în 2019 pragul de 3 miliarde de dolari, în creştere cu 7,1% comparativ cu 2018, însă rămâne cea mai mică piaţă din Europa Centrală şi de Est (ECE), în contextul în care segmentul ziarelor şi revistelor tipărite din România îşi va continua scăderea, conform celei de-a 20-a ediţii a raportului PwC Global Entertainment & Media Outlook 2019-2023 (GEMO), transmis luni.
Luni, 22.07.2019, 13:27O româncă se situează pe locul 21 în topul Forbes al celor mai bogate antreprenoare din Statele Unite ale Americii. Averea româncei ajunge la 1,2 miliarde de dolari. Anastasia Soare, căci despre ea este vorba, cunoscută şi drept „Regina...
Duminica, 09.06.2019, 12:51Veniturile Facebook au crescut cu 59,2% în trimestrul al doilea, la 6,44 miliarde de dolari, depăşind aşteptările analiştilor
Joi, 28.07.2016, 08:40