Veniturile Facebook au crescut cu 59,2% în trimestrul al doilea, la 6,44 miliarde de dolari, depăşind aşteptările analiştilor, susţinute de aplicaţiile pentru dispozitive mobile şi concentrarea pe conţinut video, care au atras noi furnizori de publicitate, iar acţiunile companiei au atins un nivel record în urma informaţiilor, relatează Reuters.
Operatorul reţelei de socializare are peste 1,7 miliarde de utilizatori pe lună, cu mult peste cei ai companiilor concurente. Profitul net al Facebook a urcat de aproape trei ori, de la 715 milioane de dolari în urmă cu un an la 2,05 miliarde de dolari.
Acţiunile Facebook au atins cel mai ridicat nivel de la listarea companiei, în 2012, fiind tranzacţionate ulterior în creştere cu peste 5%.
”Facebook a arătat că poţi fi un gigant şi să şi inovezi. Ce funcţionează foarte bine este trecerea foarte rapidă de la desktop la mobilitate. Aceasta a fost cea mai mare problemă atunci când s-au listat”, a declarat Patrick Moorhead, analist la Moor Insights & Strategy.
Veniturile din publicitate mobilă ale Facebook au reprezentat 84% din veniturile totale din publicitate ale companiei, comparativ cu 76% în urmă cu un an. Astfel, veniturile totale din publicitate au avansat cu 63%, la 6,24 miliarde de dolari, fiibnd peste estimările analiştilor, de 5,8 miliarde de dolari, potrivit firmei de cercetare a pieţei FactSet StreetAccount.