Noua legea privind publicitatea stradala, facuta dupa bunul plac al ministrului Dezvoltarii si Turismului, Elena Udrea, risca sa declanseze un scandal la nivel international. Jurnalul National a intrat in posesia unei scrisori pe care premierul Emil Boc a primit-o de la ambasadorul SUA la Bucuresti, Mark H. Gitenstein. Desi este folosit un limbaj diplomatic, Mark H. Gitenstein este foarte ferm si ii atrage atentia lui Emil Boc ca legea promovata de Elena Udrea privind piata outdoor incalca principiile internationale de comert.
Joi, 20.01.2011, 00:00Guvernul a adoptat in sedinta de la 23 decembrie, la propunerea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, Legea privind amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate. In acest mod, Elena Udrea, ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, va pune monopol pe publicitatea stradala. Legea stabileste cadrul prin care autoritatile administratiei publice locale vor elabora regulamentul local privind amplasarea mijloacelor de publicitate, in baza cadrului general stabilit prin acest act normativ.
Marti, 28.12.2010, 00:00Guvernul a aprobat un proiect de lege care interzice amplasarea de suporturi pentru publicitate stradala in parcuri, pe arbori, in parcurile si rezervatiile naturale, pe sediile institutiilor publice, pe asfaltul drumurilor, precum si in alte locuri unde administratia locala decide acest lucru printr-un regulament propriu.
Duminica, 26.12.2010, 00:00