Fotografiile artistice postate pe site-urile de vânzări nu reflectă, de multe ori, realitatea. Camerele par enorme, iar casa este descrisă în cuvintele pe care clienţii doresc să le audă: curată, proaspăt renovată, materiale de lux. Aşa se face că de multe ori ajung să plece de la vizionare dezamăgiţi de ceea ce văd.
Fotograful profesionist a surprins acest apartament scos la vânzare din cele mai bune unghiuri. Astfel, l-a făcut să pară mai spaţios decât e, dar şi mai luxos. Iar agenţii de vânzări ştiu că asta e cea mai bună strategie de marketing.
"Cel mai mult îi atrag pozele frumoase. Spre exemplu, era un apartament promovat de mai multe agenţii, dar clientul care l-a şi cumpărat a venit la mine pentru că aveam cele mai frumoase poze", spune cel care fotografiază locuințele scoase la vânzare.
Vânzătorii apelează cel mai adesea la strategiile emoţionale pentru a-şi impresiona clienţii. Mai exact, prin formulări de tipul "apartament inedit" sau "proiect exclusivist".
Şi cu preţul se poate jongla, astfel încât clientul să creadă că a dat peste cea mai bună ofertă de pe internet. În loc de 80 de mii de euro, e mai atractiv un preţ de 79.900. Şi lista poate continua. Experienţele românilor sunt nenumărate.