Pericol la metrou! Sistemul de semnalizare a creat mari probleme pe două dintre magistrale, iar conductorii au fost nevoiţi să reducă viteza prin tuneluri ca să evite o catastrofă. Fără acest sistem, nu puteau şti cu ce viteză să circule şi dacă pe linie mai există o altă garnitură. În ultima perioadă, în subteran au apărut avarii grave. Sindicaliştii şi angajaţii Metrorex trag un semnal de alarmă privind siguranţa din cel mai aglomerat mijloc de transport.
Pe porţiuni de 100-200 de metri, senzorii care semnalizează cu ce viteză trebuie să circule trenul, dar şi dacă linia este liberă, nu au funcţionat. Sistemul este vital în subteran, pentru ca metrourile să nu se ciocnească. Astfel, conductorii au fost nevoiţi să ia măsuri de urgenţă. Au redus viteza în tuneluri la cel mult 10-15 kilometri pe oră, astfel încât viaţa călătorilor să nu fie pusă în pericol.
Reprezentanţii Metrorex spun că trenurile au ajuns cu întârzieri de 3-4 minute față de intervalul obişnuit. Iar situatia a durat toată ziua. Dimineaţă, garniturile au oprit între staţii, iar mii de călători s-au plâns de haosul creat la oră de vârf.
Angajaţii Metrorex s-au plâns de mai multe ori că descoperă probleme în subteran. Conductori defecţi, care provoacă scurtcircuite ori cablurile electrice care cedează. În ultima perioadă au existat mai multe avarii.
Fiecare metrou parcurge zilnic între cinci şi şase sute de kilometri. În total, sunt 80 de garnituri care transportă în fiecare zi aproape 700 de mii de oameni.
Problemele la sistemul de semnalizare vor fi remediate în această noapte, au transmis reprezentanţii Metrorex. În acest timp, compania vorbeşte şi despre dezvoltarea unei aplicaţii, prin intermediul căreia călătorii să primească informaţii în timp real despre tot ce se întâmplă în subteran