Un tânăr din Republica Moldova i-a făcut pe juraţii de la iUmor să se prăpădească de râs! Tânărul a cerut permisiunea să citească dintr-o foaie bancuri scrise de el. Au fost atât de bune, încât publicul l-a trimis direct în finală.
Cel de-al cincilea concurent care merge în finală în urma voturilor telespectatorilor prin aplicația iUmor este Dima Cubreacov.
Tânărul din Republica Moldova, care studiază Marketing și Management în Danemarca, a urcat pe scenă în picioarele goale și i-a cucerit pe membrii juriului atât prin glume absurde și umor negru, într-un număr de stand-up comedy cu texte scrise de el, dar și prin atitudinea complet impasibilă, netulburată de nicio reacție sau hohot de râs al juraților.
Printre glumele la care Delia, Bendeac și Cheloo au râs se numără: „Un cocoș răgușit responsabil aruncă dimineața cu pietre în geam”, ”în copilărie nu aveam rățușcă de cauciuc. Dar mama a găsit soluția: de fiecare dată când făceam baie, lângă mine se dezgheța o găină”. Sau „după cum vedeți, sunt slab. Și sunt singurul membru al familiei la care câinele nu sare să îi ia mâncarea din mână”, „vara trecută mi-a decedat pisica la care țineam mult. Dar nu am avut poză pentru mormântul funerar, așa că am îngropat-o până la jumate”.
Cheloo l-a sfătuit să scrie neapărat un scenariu de film pentru că „este genul de om care poate crea o comedie dementă. Să scrie replicile unor actori care să aibă niște acțiuni îngrozitor de atipice sau sărite de pe fix. Foarte bun”. ”Absurd, negru, dar extrem de sigur pe tine și mi-a plăcut foarte tare ritmul în care le-ai zis”, i-a spus și Delia, în timp ce Mihai Bendeac a fost impresionat când a aflat că tânărul nu are niciun fel de experiență pe scenă și este la primul său număr. „Să fii pentru prima dată pe scenă și să ai o asemenea știință a așteptării...”.
Cea de-a cincea ediție a emisiunii „iUmor” a fost lider de audiență atât pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cât și pe întregul public din mediul urban
Astfel, cea de-a cincea ediție a emisiunii iUmor difuzată duminică seara, între orele 20.29-23.07 a fost preferata publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, înregistrând o audiență medie de 9,7 puncte de rating și 23,4% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat ProTv cu o medie de 6.4 puncte de rating și 15,4% cotă de piață.
iUmor a fost lider de audiență și la nivelul întregului public din mediul urban cu o medie de 7 puncte de rating și 14,7% cotă de piață, în timp ce ProTv s-a situat pe poziția secundă cu 6,6 puncte de rating și 13,8% cotă de piață.
Sursa:Kantar Media |