Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 6.6 puncte de rating și 17.5% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 5.3 puncte de rating şi 14% cotă de piaţă.
iUmor a fost lider și la nivelul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 5.4 puncte de rating și 12% cotă de piață. În minutul de aur, 20.31, peste 1,3 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1.
Dacă pe parcursul întregului sezon publicul a trimis direct în finală un concurent în fiecare ediție iUmor, în semifinală Delia, Cheloo și Mihai Bendeac au fost cei care au decis ce concurent trimit în marea finală iUmor, sezonul 9. Astfel, Elena Voineag a fost singura care a primit voturile juraților și se va întâlni în marea finală cu ceilalți preferați ai telespectatorilor votați în timpul audițiilor și trimiși direct în ultima etapă: Andrei Ungureanu (Omul cu Tourette), Giorgiana Lupu, Biba Struja, Ștefan Nistor, Mădălin Ghioc, Cristi Manolescu, Alin Georgescu, Gabriela Porumbacu, Mihai Tasici, Petre Dănuț Irinel și Jasmina Negrea Drăgan. Lor li se va adăuga încă un concurent care va primi voturile juraților duminica viitoare, de la 20.00, la Antena 1, în semifinală.
iUmor a bifat o nouă premieră în acest sezon după ce canalul de YouTube al emisiunii a înregistrat abonatul cu numărul 2.000.000! Canalul de YouTube a fost deschis pe 26 septembrie 2013, sub titulatura iCommedy, iar din aprilie 2016 a primit numele iUmor. În prezent, canalul însumează peste zece miliarde de minute vizionate, mai mult de 2.000 de clipuri încãrcate și aproximativ 1,5 miliarde de vizualizãri. Minutele de vizionare de la lansarea canalului, reprezentat în ani, ar însemna peste 19.200 ani!
Sursa:Kantar Media |