- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Odata cu lansarea in 1998 de catre La Prairie a gamei "Crème Caviar", o serie de alte cosmetice premium au aparut pe piata: Sisleÿa (1999, Sisley), Prodigy (2002, Helena Rubinstein), Gold Future (2004, Helena Rubinstein), Life Pearl Cellular (2005, Helena Rubinstein), L'Orchidée Impériale (2005, Guerlain), Secret de Vie (2005, Lancôme), Sublimage (2006, Chanel), L'Or de Vie (2007, Dior).
Produse premium si ingredientii activi
La Prairie - La Collection Caviar are la baza extracte de caviar ultraperformante si proteine marine unice care transforma fata terna si obosita prin rezultate imediate si o ameliorare spectaculara. Pe langa creme si emulsii pentru diferite zone ale fetei exista si in varianta fiole intensive, perle cu serum de caviar sau crema de corp.
Chanel - Sublimage este un produs de exceptie formulat in jurul unui activ polifractionat extras din Planifolia care actioneaza in centrul strategic al pielii asupra factorilor de viata esentiali. Polifractionarea permite obtinerea de activi mai puri si mai concentrati decat cei clasici pentru o eficacitate si precizie inca neatinse. La baza gamei stau policetonele extrase din fructul verde de Vanilia planifolia din Madagascar, asociate cu uleiuri preitose de Camelia, Canola si Jojoba.
Dior - Or de Vie a fost inspirat de fenomenul miracol de la castelul Yquem, loc unde via are calitatea exceptionala de a da mereu cel mai bun regenerindu-se constant in ciuda capricilor naturii. Substantele identificate in vita de vie, "seva de viata", au fost folosite intr-un concentrat de putere care asemenea ciclului natural reconstituie si regenereaza rezervele de frumusete ale pielii.
Helena Rubinstein - Prodigy Tissular Inspirindu-se din principiul "calitatea somnului este determinanta pentru frumusetea si longevitatea pielii", crema de noapte este un produs de ingrijire care ofera toate avantajele unui somn ultrareparator. Este un serum cu embrioni vegetali care actioneaza ca o "grefa de tinerete".
Ingredientii activi, numiti "Nocta-Sève" contin o microalga (Chron'Algae) ce actioneaza doar noaptea asemenea melatoninei - sincronizator biologic, asociata cu Pro-Xylane molecula brevetata pentru a optimiza comunicarea intercelulara, muguri de cedru japonez, seminte de vigna indiana si 4 active complementare (extract de "evening primerose" bogat in omega 6, floare de nufar, ruscus, muguri de ulm).
Gold Future este o linie conceputa cu aur microactiv, alge si derivat de vitamina C. Life Pearl Substitute, o capodopera de inovatie tehnologica, este elaborat cu ingrediene active puternic concentrate inspirate din perla neagra regala: "Phyto-Substitute" (inspirat din structura unui "mesager celular" al iasomiei), "Cyto-Pearl elixir" (perla micronizata si suc vegetal), "Radiance Glorifier" (exalta luminozitatea).
In cumpararea unui produs premium, sfatul esteticienei / consiliera de frumusete joaca un rol primordial si el trebuie sa raspunda criteriilor: serviciu de lux, o relatie unica, un sfat adaptat si pertinent, un diagnostic convingator, o solutie tintita si pertinenta, o punere in fata a marcii de lux. Conceptul de baza este reluarea principilor de specialist in frumusete si celor de vanzare selectiva.
Obiectivele sunt: a face fata dificultatilor si obiectiilor legate de vanzarea acestor produse, a stii sa faci clientul sa cumpere mai degraba de a vinde cu orice pret produsul premium, un nou mod de abordare - premium la toate nivelele comunicarii (comportament, limbaj, sfat, serviciu, etc).
Vanzarea premium este o alta maniera de a vinde pentru ca ea isi are radacina in placerea pentru consilierea de frumusete. Este in acelasi timp o cumparare din placere pentru clienta. A cumpara o crema de ingrijire nu este adesea o nevoie vitala ci o placere epicureana. Si cu toate acestea, in lumea actuala (stres, poluare, etc) placerea nu este oare o necesitate vitala, atat pentru corp cat si pentru psihic?
Sursa: www.fashionandbeauty.ro
Fii atent la alimentele care declanseaza astmul!... Desenele animate conduc la agresivitate!...