- Marele Premiu de Formula 1™ al Braziliei e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 1 - 3 noiembrie 2024!
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Companiile ar trebui incurajate sa le ofere angajatilor lor posibilitatea de a-si evalua superiorii cu regularitate, cu scopul de a avea angajati fericiti, cu o buna stare de sanatate si fara sa fie stresati.
Studiul a fost realizat cu ajutorul unui experiment la care au participat 150 de cadre de conducere. Managerii au fost impartiti in doua grupuri: unul a beneficiat de o formare profesionala si a primit comentariile angajatilor referitoare la autoritatea lor, cel de-al doilea grup nu a beneficiat de aceste avantaje.
Cand cei din conducere primesc comentariile angajatilor, sunt mai dispuse sa isi modifice stilul de lucru si sunt astfel percepute ca fiind conducatori mai eficienti.
Angajatii care au posibilitatea de a fi sinceri cu sefii lor elimina stresul, a explicat Emma Donaldson-Feilder, unul dintre expertii care au realizat acest studiu.
Consecintele stresului sunt omniprezente: simptome de natura psihologica, precum anxietate si depresie, dar si simptome fiziologice, precum palpitatii si hipertensiune.
Stresul este, totodata o cauza semnificativa pentru cresterea numarului de concedii medicale solicitate de angajati, iar acest aspect creste presiunea asupra acelora care raman la birou pentru a gestiona afacerile, fiind astfel daunator atat pentru angajati, cat si pentru companie.
Acum intrebarea sincera e urmatoarea: Ce te faci insa daca esti extrem de sincer si-i spui patronului ca este incompetent, demonstrandu-i cu date si fapte acest lucru? Probabil vei fi concediat!
sursa: euforia.tv
foto: healthynd.com
In China au aparut restaurante de frumusete... Super Mario Galaxy 2, numai note de 10 de la critici...