Shine.com a realizat topul capcanelor pe care comerciantii le plaseaza special pentru persoanele dependente de cumparaturi.
Ambianta
Majoritatea cumparaturilor sunt in mod ciudat, neplanificate, asa ca e esential pentru un vanzator bun sa atraga clientul inauntru cu muzica placuta, lumina linistitoare si decoruri inedite care sa vanda marfa.
Peretii colorati
Chiar daca nu iti vine sa crezi, se discuta atent despre culorile peretilor inainte de inaugurarea unui magazin nou: nuantele neutre il recomanda pentru persoanele mai in varsta, cele tari vor atrage tineretul iar luciul, arginitiul sau tusele aurii vor da impresia de lux, invitand oamenii instariti.
Marfa asezata strategic
Lucrurile scumpe vor fi puse intotdeauna la intrare, pentru a intra in contrast cu preturile normale sau scazute din interiorul magazinului.
Cosul mare de cumparaturi
Dimensiunea cosului nu e intamplatoare; cu cat este mai mare cu atat ti se pare ca iei prea putin si ai tendinta sa mai adaugi.
Produsele de uz zilnic in spate
Produsele care ne sunt necesare, deci nu extra lux, sunt asezate in spatele magazinului, pentru a trece in cautarea ta si pe langa cele scumpe si fara utilitate imediata.
Ofertele speciale
Tot ce e la "promotie", "ultimele produse", "reducere de sezon" va atrage imediat clientul, aducand mai mult profit comerciantului. El nu va iesi in pierdere oricum.
sursa foto: jingdaily.com
5 carti "marinaresti" de savurat pe plaja... Muzica si taberele de vara pentru copii...