1. Vorbesti despre nimicuri, in timp ce alti colegi nu isi vad capul de treaba
Incearca sa compari cat de mult vorbesti tu fata de ceilalti colegi. Daca media este mare, acest lucru ar trebui sa iti dea de gandit. De asemenea, trebuie sa intelegi ca doar pentru ca tu ai timp de vorbit, asta nu inseamna ca si ceilalti pot face acest lucru.
2. Te plangi de comportamentul colegilor pe la spatele lor
Sa te plangi de comportamentul unui coleg pe la spatele lui este un lucru extrem de frustrant. Cum ar fi sa patesti si tu acelasi lucru? Cel mai bine este sa vorbesti cu persoana respectiva in fata si sa clarifici situatia. Cine stie ce informatii noi ai putea afla, care te-ar putea determina sa privesti lucrurile intr-o cu totul alta lumina?
3. Te enervezi prea repede
Daca te infurii mult prea repede atunci cand colegii iti spun ca faci anumite greseli in munca ta, vor ajunge sa evite sa mai abordeze astfel de probleme cu tine. Iar cel care are de suferit de pe urma acestei situatii este tot tu.
4. Intrerupi conversatiile altor oameni
Nu e necesar sa intrerupi conversatiile celorlalti colegi numai pentru a avea si tu ceva de zis. Cel mai bine este sa stai departe de dicutiile private, pentru a nu fi categorisit drept un barfitor.
5. Iti lasi colegii sa iti faca treaba
Daca tu te joci in loc sa iti rezolvi proiectele si ii rogi pe ceilalti sa iti faca treaba, in mod cert nu vei ajunge sa ai o reputatie de lenesul biroului. Incearca sa indrepti toate aceste minusuri din comportamentul tau, pentru a nu deveni colegul acela enervant, de care se plange toata lumea.
Foto: mydreamzcometrue.com