- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
1. Abordeaza o tinuta profesionala dar nu epata!
Respecta cultura organizationala a firmei in care lucrezi. Majoritatea barbatilor vin la munca imbracati elegant, dar niciunul nu poarta costume Armani, pentru ca biroul nu este catwalk. Mai important decat numele creatorului este modul in care iti arata hainele. Asa ca nu purta haine prea mari, prea mici sau sifonate.
2. Ajuta-ti colegii din celelalte departamente!
In momentul in care firma e implicata intr-un proiect important ce presupune colaborarea mai multor departamente, nu te rezuma la a face doar ce este scris in fisa postului. Ajuta-ti colegii din celelalte departamente! Sigur ca presupune mai mult timp, dar prin aceasta vei demonstra cat esti de loial si de interesat de succesul companiei (nu doar al tau, personal).
3. Ofera solutii la probleme!
Nici un job nu-i perfect, iar despre companii se poate spune acelasi lucru. Exista intotdeauna lucruri ce pot fi schimbate sau imbunatatite. Desi nu toate problemele pot fi solutionate, poti sa incerci sa le rezolvi. Nu dialoga doar de complezenta. In momentul in care cineva are dificultati, daca va auzi de la tine o propozitie gen „da, situatia nu e chir roza" nu-l va ajuta foarte mult. Incearca sa-l ajuti! „Ai incercat solutia X?" e o abordare mult mai buna. Chiar daca a incercat-o sau e evident ca nu se potriveste, vei demonstra ca iti pasa.
4. Stai peste program!
Fa-ti un obicei din asta! Nu deveni un dependent de munca ce va sta la birou inca doua ore dupa ce toti ceilalti au plecat acasa, dar 15-30 de minute de munca in plus pe zi nu iti vor da programul peste cap.
5. Vorbeste in termeni pozitivi despre job-ul tau!
Toti angajatii vorbesc despre locul de munca, dar majoritatea se plang de acesta. De fapt, plangaciosi sunt peste tot, si alaturandu-te lor nu vei rezolva problemele de la munca.
Adopta o atitudine proactiva! Incearca sa imbunatatesti ceea ce se poate si vorbeste despre job-ul tau in termeni pozitivi. Ai incredere in management si nu lasa invidia sa te impiedice sa recunosti rezultatele colegilor tai!
foto: askmen.com
Limbajul nonverbal le ajuta pe femei sa isi apere barbatii de potentialele rivale... Chord Overstreet lucreaza la primul sau album solo!...