Ia decizii!
Barbatii mereu indecisi la locul de munca sunt asociati cu angajatii slabi sau mediocri. Daca petreci prea mult timp si energie in tot felul de analize, statistici, discutii fara finalitate, atunci pierzi esentialul: fapta concreta. Actiunea inseamna energie, iar norocul ii iubeste pe cei curajosi.
Asuma-ti responsabilitatea!
Indiferent de locul de munca, va veni ziua in care vei lua o decizie proasta, cu rezultate pe masura. Asumati-o si incearca sa vezi cum o rezolvi. Mergi mai departe. Asuma-ti esecul si succesul in egala masura. Si nu uita: nici unui sef nu-i plac angajatii care gasesc scuze pentru orice greseala.
Fii un bun coleg!
Fii loial! Vorbeste-ti de bine colegii si da, chiar si seful. Nu sari sa dai intr-un coleg care a patit-o, fii de partea lui si incurajeaza-l. Poti fi tu urmatorul. Pe termen lung vei avea de castigat respect din partea tuturor daca te comporti astfel. Colegialitatea buna asigura peste 80% din eficienta unei companii, arata studiile. Si eficienta unei companii inseamna si siguranta locului tau de munca.
Nu barfi!
Barfa la locul de munca este contraproductiva si neprofesionala. Da, barfa se intampla, nu o neaga nimeni, dar trebuie combatuta. Iar gura inchisa arata cat de barbat esti. In fond, doar prostii spun liber si deschis tot ce le trece prin cap, la locul de munca. Barbatii inteligenti observa intai, apoi vorbesc, calculat. O gura larga la munca te poate pune in situatii stanjenitoare, si fata de colegi, dar si fata de sefi.
Spune exact ce simti!
Este indicat sa ai propriile idei legate de ce se intampla la locul tau de munca. Cand esti intrebat despre o anumita problema, spune-ti clar parerea, nu ocoli ce ai in minte. Da, trebuie sa ai tact. Da, sinceritatea ta te poate pune in dificultate. Si da, sunt mai mari sanse sa fii apreciat pentru sinceritate decat pentru tacere. In fond, gandeste-te singur: ce imagine au barbatii care la orice spun da, fara sa combata absolut deloc? Vezi?
foto: mnadvertising.com