Filmul de animaţie Disney Doamna şi Vagabondul a fost prima opţiune a românilor, pe toate segmentele de public. Conform Kantar Media, animaţia Disney a înregistrat pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, 7.7 puncte de rating şi 20.6% cota de piaţă, urmat de programul oferit de Pro Tv, cu 6.2 puncte de rating şi 16.5% cota de piaţă. Şi la nivel urban, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu o medie de audienţă de 6.9 puncte de rating şi 14.6 cotă de piaţă, urmată de România TV cu 5.6 puncte de rating şi 11.9% cotă de piaţă şi de Pro TV cu 5.6 puncte de rating şi 11.8% cota de piaţă. Ierarhia se păstrează şi la nivelul întregii ţări, când postul a obţinut o medie de audienţă de 7 puncte de rating şi 14.5 cotă de piaţă, urmată de România TV cu 6 puncte de rating şi 12.5% cotă de piaţă şi de Pro TV cu 5.4 puncte de rating şi 11.3% cota de piaţă.
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, atât la nivelul publicului urban, cât şi la nivel naţional. Astfel, pe 2 ianuarie, Antena 1 a înregistrat o medie de audiență de 6.3 puncte de rating și 13.9% cotă de piață, urmată de Pro TV cu 6.1 puncte de rating şi 13.6% cota de piată. Şi la nivel naţional, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor în Prime Time, cu o medie de audienţă de 6.8 puncte de rating şi 14.8 cotă de piaţă, urmată tot de Pro TV cu 6.2 puncte de rating şi 13.5% cota de piaţă.
Sursa:Kantar Media |