Antena Căutare

Hermes a depasit criza financiara

Criza economica poate fi privita ca un prilej de a demonstra atat capacitatea de rezistenta a brandurilor de lux pe piata, precum si fidelitatea clientilor fata de aceste brand-uri.



In Statele Unite ale Americii, cresterea a fost de 25%, in timp ce in Europa a fost de 15%, iar in Asia (excluzand Japonia), de 47%.

Pe de alta parte, grupul LVMH a inregistrat o crestere a incasarilor de 10% in primele trei luni ale anului 2010, grupul Gucci de 6,1% , iar Burberry de 6%, fata de aceeasi perioada din 2009.

Directorul executiv Hermes, Patrick Thomas, a declarat: "Desi la inceputul anului 2010 au crescut vanzarile, ne asteptam ca spre sfarsitul lui, acestea sa scada simtitor. Nu am prezis un 2010 optimist, asa ca ne bucuram de aceste rezultate. Ce ne ingrijoreaza in acest moment este ca in Japonia, unde avem una dintre cele mai importante piete, incasarile au scazut cu 2%, dar speram intr-o crestere spre sfarsitul anului 2010".


Sursa www.fashionandbeauty.ro

Cum sa ai un party fara probleme... Daca ai 20 de ani nu folosi creme pentru 40...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x