Noile scutece, cu tehnologia Dry Max, au fost lansate pe piata in luna martie in SUA si Canada. Inovatia a constat in aplicarea gelului folosit anterior direct pe suprafata scutecului in loc sa-l conserve intr-un alt strat; astfel scutectul a devenit cu 20% mai subtire.
Insa aceasta incercare a celor de la P&G de a imbunatati viata copiilor a rezultat in eruptii cutanate.
Producatorii spun ca aceste alergii se mai intampla si ca produsul lor nu are nicio legatura.
Mai mult, in fata acestor acuzatii, Procter&Gamble a reactionat prompt. Ei le-au cerut sprijinul celor 50 de mame care au testat inainte de lansare produsul, sustinand ca a fost unul dintre cele mai testate scutece din istoria Pampers.
In plus, ei au dat un comunicat de presa in care specifica ca numarul parintilor care ii acuza de aceste lucruri este foarte mic si ca multi dintre ei sunt fideli brandurilor concurente.
Nici utilizatorii de pe Facebook nu au scapat de critica P&G. Acestia vor compila un raport din care sa reiasa vorbele malitioase la adresa brandului si modul in care ceilalti le instiga pe mame.
Recent, P&G a marit numarul operatorilor de la serviciul cu clientii pentru a face fata consumatorilor ingrijorati.
sursa text: finance.yahoo.com
sursa foto: sunnywong.org
Cum sa ajungeti mai mult decat prieteni... O fata de 16 ani a facut ocolul pamantului in sapte luni!...