In primul caz, tanara explica faptul ca aceste sedinte de shopping, transformate intr-un obicei saptamanal, sau chiar zilnic, au devenit o necesitate, un mod de relaxare, ba chiar un stil de viata fara de care nu ar mai putea trai. Persoanele de acest tip sunt preferatii centrelor, intrucat sumele pe care le incaseaza lunar de la acesti clienti sunt unele uimitoare.
In cel de-al doilea caz, al tinerilor care folosesc mall-ul ca mediu de socializare, intalnim o cu totul alta tipologie: barbatul care frecventeaza centrele de mai multe ori pe saptamana (le mai si schimba, ca sa nu se plictiseasca) pentru a face cunostinta cu fete frumoase, pe care sa le scoata mai apoi la cafea, tot in mall. Bineinteles, tinuta acestora este mereu ireprosabila, dupa ore intregi in care pregatesc fiecare detaliu, pentru a fi mereu sexy si in forma la agatat.
Specialistii explica astfel ca aceste forme de organizare a buticurilor in Mall-uri aduc profituri impresionante in Romania, fiind preferate de majoritatea romanilor, in timp ce peste granite, numarul lor este considerabil mai mic, magazinele stradale fiind favorite.
Urmariti emisiunea "In premiera cu Carmen Avram", in fiecare duminica, la ora 21, numai pe Antena 3.
Foto: Hepta