Cu scopul de a face valuri la Super Bowl sau pentru a demonstra un buget de reclama exagerat, Samsung a angajat o serie de vedete pentru un spot publicitar. Seth Rogen si Paul Rudd sunt unii dintre cei mai populari actori de comedie ai momentului si probabil ca pretul pentru a imbratisa produsele Samsung cu un asemenea entuziasm nu a fost mic. The Next Big Thing, clipul de doua minute de mai jos, este regizat de Jon Favreau, regizorul filmelor Iron Man. Daca aceste aspecte nu vi s-au parut deja superfluu, Lebron James apare in noua reclama Samsung printr-o conversatie pe Skype ce se desfasoara pe o tableta a companiei sud coreene. Reclama va fi difuzata in pauza dintre al treilea si al patrulea sfert din timpul meciului de fotbal american.
In urma unui studiu realizat de Wall Street Journal anul acesta este unul foarte bun pentru Super Bowl cand vine vorba de pretul reclamelor. Cu 3,8 milioane de dolari, in comparatie cu 3,5 in urma cu un an, se va transmite un clip de 30 de secunde. Avand in vedere durata si momentul in care va fi difuzata, dupa sistemul celor de la WSJ, spotul de mai jos va ajunge sa valoreze 15,2 milioane de dolari pentru postul CBS, canalul care va difuza Super Bowl-ul.
Citeste AICI continuarea articolului!
Muzeul MET din New York lanseaza un serial online gratuit despre arta... Cum ajunge o companie online sa aiba un magazin din containere?...