- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Într-o lume a influencerilor și a aparențelor, tot mai mulți tineri cheltuiesc bani degeaba pentru că, în opinia lor, vor câștiga mai mulți bani în viitor, o privesc ca pe o investiție, conform unui sondaj realizat de Chase Slate.
Se pare că 77% dintre milleniali au cumpărat anumite lucruri pe care să le pozează pentru rețeaua socială și sunt mai dispuși să cheltuie de două ori mai mulți bani (137 de dolari) față de populația obișnuită (70 de dolari) pentru a obține postarea perfectă care să aducă cât mai multe “like”-uri, conform playtech.
“Trăim într-o lume în care este apreciat ceea ce o persoană are decât lucrurile care te fac fericit. Este un efect secundar al culturii actuale. Oamenii vor să pară că au succes și cea mai bună modalitate de a comunica asta este prin imagini”, este de părere psihoterapeutul Dr. Robi Ludwig.
Un motiv pentru care milleniali cheltuiesc mai mult pentru Instagram este pentru că cei tineri tind să fie mai interesați de aparențe, fiind mai conștienți de puterea imaginilor și au crescut privind oamenii care au devenit faimoși fără a avea un anumit talent.
“Pentru ei e ușor să gândească că dacă arată bine atunci i se vor prezenta oportunități și vor putea ajunge vedete”, a mai explicat psihoterapeutul.
De aici pornește dorința tinerilor de a cheltui bani pentru Instagram, investesc în imaginea lor, fac tot posibilul pentru a ajunge într-o anumită locație sau a-și cumpăra un anumit obiect vestimentar scump, pentru o fotografie reușită care va ajunge la un public cât mai larg și astfel vor deveni “influenceri”.
Acesta este cel mai scump smartphone din lume, diferit de tot ce ai văzut până acum! Tu l-ai cumpăra?... Aceasta este prima ,,gaură'' din lume pe ecranul unui smartphone! Cel mai așteptat telefon din lume este aproape de lans...