Live acumObservator 19
Prime Time 20:30Chefi la Cutite

Gigantul Apple renunta la campaniile publicitare!

Gigantul Apple nu mai are nevoie de publicitate! Sau cel putin asta sustine directorul de marketing, responsabil de promovarea ultimelor produse ale companiei. Insa, cum imaginea este foarte importanta in ziua de astazi, Apple a gasit alte metode pentru a-si mentine suprematia.

Metodele propuse de Phil Schiller, directorul de marketing al companiei Apple, se bazeaza pe doua teorii simple in lumea publicitatii: sa se vorbeasca numai de bine despre produsele lor la TV si sa le plaseze in emisiuni si productii cinematografice.

"Nu mai avem nevoie. De exemplu, articolele despre noul iPhone sau tableta iPad au avut un impact mult mai mare asupra publicului, decat campaniile publicitare", este de parere Schiller. Mai mult, el doreste sa transforme imaginea produselor in unele "vedeta", adica folosite de cele mai urmarite staruri de la Hollywood.

In mod normal, compania Apple nu isi publica strategiile de marketing, insa directorul acestui departament a spus ca o asemenea veste era necesara pentru aplicarea noilor metode.

Recomandari