Live acum
Prime Time 20:23Asia Express - Drumul elefantului

Ce alimente trebuie sa consumi în perioada examenelor, pentru a-ți îmbunătății capacitățile creierului și a te putea concentra mai ușor

În perioadele cu efort intelectual intens este bine să consumi anumite alimente care îți vor îmbunătății capacitățile creierului și ajuta la o concentrarea mai bună.

CE alimente trebuie sa consumi in perioada examenelor

Unele alimente ajjută pentru menținerea unei concetrări bune, de asemenea îmbunătățesc capacitățile creierului, si sunt recomndate de specialiști pentru a fi consumate în perioadele de efort intelectual intens, cum sunt perioaddele examenelor.

Cum să procedezi pentru a salva viața cuiva, în caz de AVC! Ai nevoie doar de un ac și prezența de spirit!

Iată care sunt alimentele recomandate în perioada examenelor, conform adevărul.ro

Avocado

Este unul dintre alimentele recomandate în perioadele stresante. Acest fruct conține acizi graşi, vitaminele B, C, E şi K, dar şi minerale, precum calciu, sodiu, zinc şi fier. Toate acestea ajută la stimularea funcţiilor creierului, îmbunătăţind memoria.

Scade febra imediat! Tratamentul țigănesc, vechi de secole, recomandat de fitoterapeuți

Oul

Este un aliment foarte hrănitor și sățios, este bogat în colină, o substanţă similară cu vitamina B, cu rol esenţial pentru funcţionarea optimă a creierului. Ajută memoria, concentrarea și previne oboseala psihică.

Broccoli

Acesastă legumă este bogată în vitaminele K, C şi colină, fiind unul dintre cele mai nutritive legume, cu beneficii în îmbunătăţirea funcţiei cognitive, ajutând la stimularea concentrării.

Sfecla roşie

Este o legumă foarte bogată în antioxidanţi și o sursă importantă de vitaminele A, C, complexul vitaminelor B, mangan, magneziu, potasiu, iod, calciu şi fier. Sfecla roșie îmbunătăţește circulaţia sângelui și, implicit, stimulează memoria.

Plante pe care trebuie să le ai în casă! Ele atrag energia pozitivă și aduc prosperitate

Spanacul

Acest aliment poate fi consumat atât în stare crudă, sub formă de salată, cât și gâtit, sub formă de garnitură. Conține luteină, cu efect antioxidant, care protejează funcţia cognitvă a creierului, stimulând capacitatea de concentrare.

Peştele gras

Peștii grași, precum somonul, sardinele, heringul sau macroul, foarte bogați în acizi graşi Omega 3, de asemenea, ajută mult la stimularea memoriei. Dacă este consumat de aproximativ trei ori pe săptămână, peștele gras îmbunătăţeşte performanţele cognitive, susțin studiile, conform aceleași surse.

Ficatul

Ficatul de viţel sau de pui este o sursă bogată de fier, care are rolul de a transporta oxigenul către creier, influenţează astfel memoria, crescând capacitatea de concentrare.

Toate femeile aflate în perioada premenopauzei ar trebui să consume asta

Fructele de mare

Acestea sunt bogate în iod, fosfor şi lecitină, nutrienţi esențiali pentru creșterea capacităţii de învăţare, prevenind dezechilibrele de memorie.

Ciocolata neagră

Ciocolata care conține concentrație mare de cacao, peste 70%, este bogată în flavonoide, antioxidanţi benefici creierului. Aceștia stimulează performanţele cognitive şi îmbunătățesc fluxul sanguin. De asemenea, dacă veți consuma moderat ciocolată neagră, veți reducere stresul în perioadele de suprasolicitare psihică.

Nucile

Nucile conţin numeroase vitamine și minerale, precum: C, B1, B2, B3, B5, sodiu, calciu, magneziu, potasiu, fier, fosfor şi iod, care facilitează circulaţia fluxului sanguin, ceea ce duce la îmbunătăţirea memoriei şi a concentrării. De altfel, forma sâmburelui de nucă seamănă cu forma creierului. Pe lângă aceasta, ele pot constitui o gustare foarte sănătoasă, care ajută și la îmbunătățirea aspectului pielii și tenului.

Fanatik.ro
Cele mai noi stiri
Lajumate.ro