București, 19 noiembrie 2020. Rețeaua REGINA MARIA, primul furnizor care a introdus conceptul de abonamente medicale în România, lansează primul magazin online, dedicat angajaților din companiile abonate la serviciile Rețelei.
Magazinul online REGINA MARIA oferă abonaților posibilitatea de a cumpăra unul sau mai multe produse
Noua platformă de e-commerce oferă abonaților existenți posibilitatea de a cumpăra, simplu și rapid, pachete de servicii medicale pentru membrii familiei sau de a-și completa abonamentul oferit de angajator cu unul superior.
"De 25 de ani, oferim soluții personalizate de prevenție și tratament atât pentru marile companii, cât și pentru business-urile antreprenoriale. 2020 a fost nu doar un an aniversar pentru noi, ci și un an al digitalizării în ritm accelerat. În primăvară, am lansat Clinica Virtuală, prin care am asigurat accesul permanent al abonaților la servicii medicale, inclusiv la Medicina Muncii. Acum lansăm prima platformă de e-commerce dedicată abonaților."
"Primim foarte multe solicitări de abonare a membrilor de familie, dar și cereri din partea abonaților corporate care își doresc mai multe servicii incluse. În plus, platformele e-commerce au schimbat radical așteptările oamenilor referitoare la accesarea produselor si serviciilor, inclusiv cele medicale. În acest context, magazinul online este soluția noastră, dar și o garanție a modului rapid și eficient în care se desfășoară interacțiunea cu noi. Totul se poate întâmpla online: de la cumpărarea abonamentului dorit, efectuarea programărilor direct de pe mobil, consultația în sine – care poate fi online sau offline și plata serviciilor.”, declară Andreea Minuță, Director Corporate Rețeaua de sănătate REGINA MARIA.
Magazinul online REGINA MARIA oferă abonaților posibilitatea de a cumpăra unul sau mai multe produse. De exemplu, aceștia își pot face upgrade abonamentului pe care îl au de la compania unde lucrează și pot cumpăra unul sau mai multe pachete pentru cei dragi, la prețuri preferențiale.
Pe termen mediu și lung, noua platformă online REGINA MARIA va cuprinde și alte tipuri de abonamente și pachete, devenind astfel un hub online de produse și servicii medicale disponibile oricărei persoane care are grijă de sănătatea sa și a familiei sale.
„Prevenția devine tot mai mult o prioritate pentru români. În parte, este determinată de perioada pe care o traversăm, dar și de creșterea nivelului de conștientizare și accesului la servicii medicale de calitate. Un exemplu este ediția Black Friday din acest an, care ne-a demonstrat că oamenii înțeleg beneficiile prevenției și că vor să se protejeze prin abonamente complexe de servicii medicale. În doar trei zile de campanie, au fost achiziționate peste 600 de abonamente, cele mai multe din gamele premium.”, completează Andreea Minuță.
Experiența de cumpărare a abonamentelor în magazinul online este una completă, rapidă și simplă. Pașii pentru achiziționarea acestora sunt următorii:
Pe lângă toate beneficiile incluse în aceste abonamente, abonații pot accesa în continuare serviciile oferite prin Clinica Virtuală, platformă online care le oferă pacienților posibilitatea de a beneficia de consultații medicale de acasă, oferind cea mai apropiată alternativă de cea clasică. În cele aproape 8 luni de la lansare, în Clinica Virtuală au fost înregistrate peste 130.000 de programări.
La aproape 25 de ani de la lansarea primelor abonamente medicale în România, portofoliul REGINA MARIA numără peste 630.000 de astfel de pachete și peste 5.000 de companii partenere, care susțin astfel sănătatea angajaților lor.
___________________________
Despre Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
Rețeaua de sănătate REGINA MARIA este lider în calitatea serviciilor medicale din România, fiind singurul operator care deține trei spitale cu acreditări internaționale. Prin cele 12 acreditări deținute – o performanță unică în Europa Centrală și de Est, REGINA MARIA demonstrează constant angajamentul său pentru excelența medicală și siguranța îngrijirii pacienților.
Totodată, REGINA MARIA a inovat și segmentul serviciilor medicale pentru companii, lansând în premieră în România conceptul de abonamente corporate, în urmă cu aproape 25 de ani. Mai recent, compania a dezvoltat și pachete medicale specializate pentru IMM și persoane fizice, gestionând în prezent un portofoliu de peste 630.000 de abonamente. În plus, în ultimii 10 ani, REGINA MARIA a investit peste 130 de milioane de euro în dezvoltarea sistemului medical din România, prin modernizarea sau deschiderea de noi locații, achiziția de aparatură performantă și pregătirea echipelor medicale.
REGINA MARIA este singura companie de servicii medicale din România care a preluat în totalitate și a integrat cu succes peste 30 de alți jucători de pe piață, având o prezență proprie în 20 de județe și acoperire națională prin intermediul celor 310 clinici partenere. Compania reunește peste 6.500 de angajați și colaboratori și oferă servicii complete de spitalizare și chirurgie, maternitate, policlinică, imagistică, laborator și stocare de celule stem, unui număr de peste 4.2 milioane de pacienți.
În timpul pandemiei COVID-19, REGINA MARIA a implicat în testare 6 laboratoare de biologie moleculară din Rețea, atingând o capacitate de prelucrare de 3400 teste RT-PCR/zi și procesând până acum peste 330.000 de teste la nivel național.