Cei mai mulți telespectatori își încep ziua alături de gașca matinalilor de la Antena 1, motiv pentru care Neatza cu Răzvan și Dani se clasează în topul preferințelor celor din fața micilor ecrane. Marți, 2 iulie, show-ul de la Antena 1 nu a avut rival și a condus topul audiențelor pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani.
Neatza i-a atras în fața televizoarelor pe cei mai mulți români, astfel că în minutul de aur, de la 08:51, aproape 400.000 de oameni îi urmăreau pe Răzvan, Dani, Amalia, Ramona și Vlăduț.
Așa se face că pe intervalul său orar, 7:59-12:00, Neatza cu Răzvan și Dani a înregistrat la nivelul publicului din mediul urban 2,3 puncte de rating și 24,7% cotă de piață, în vreme ce ProTv, s-a situat pe locul al doilea cu 1,4 puncte de rating și 14,9% cotă de piață.
Sursa:Kantar Media |
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, si National |
Perioada 2 iulie 2019 |